لوگو امرداد

معرفی دکتر افشین یزدانی به عنوان مدیر موفق در رادیو جوان

WhatsApp Image 2022 01 25 at 20.32.021دکتر افشین یزدانی، مدیر جوان و موفق از برنامه سلام جوان ایرانی شبکه رادیویی جوان معرفی شد.

برنامه بامدادی سلام جوان ایرانی شبکه رادیویی جوان با رویکرد امید‌آفرینی به معرفی مدیران جوانی که با پشتکار و ایستادگی در دشواری‌ها، آینده‌ی خود را با موفقیت و شایستگی ساخته‌اند، می‌پردازد. در تازه‌ترین برنامه سلام جوان، به آشنایی با دکتر افشین یزدانی اختصاص یافت. این جوان موفق زرتشتی، دارای دکترای تخصصی شیمی آلی، استاد دانشگاه و استاد مشاور دانشجویان کارشناسی ارشد و مقطع دکترا است. او نویسنده‌ی بیش از 40 مقاله‌ی بین‌المللی نمایه شده در پایگاه ISI است که بیش از 10 کشور جهان به این پژوهش‌ها استناد کرده‌اند. دو سال پیاپی در سال‌های 1395 و 96 از سوی باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان و همچنین از سوی بنیاد ملی نخبگان به عنوان پژوهشگر برتر استان یزد معرفی شده است. هم‌اکنون در یک مجتمع بزرگ فرآورده‌های غذایی به عنوان مدیرکل فعالیت می‌کند. همچنین ریاست مرکز علمی کاربردی وابسته به این مجتمع غذایی را بر دوش دارد. دکتر یزدانی افزون بر این توانایی‌های علمی و مدیریتی، سالیان گذشته در رشته ورزشی بسکتبال به گونه‌ی حرفه‌ای شرکت کرده و در لیگ‌های کشور سابقه‌ی حضور دارد. سال‌های 1387 و 88 تیم ملی دانشجویان را همراهی کرده است. اکنون که به عنوان یک مدیر جوان معرفی شده، سفارش او به همه جوانان این است که اراده، پشتکار و ممارست شرط لازم برای پیشرفت بدانند ولی شرط کافی نیست. از دیدگاه این جوان افتخارآفرین، برای دستیابی به پیروزی همواره در زندگی به یاد خداوند بودن و سپاسگزاری از پدر و مادر شرط کافی برای دستیابی به موفقیت است.

در ادامه فایل شنیداری برنامه سلام جوان ایرانی و معرفی مدیر جوان دکتر افشین یزدانی را می‌شنویم:

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد

    با درود و احترام
    بدینوسیله درخشش بیش از پیش جناب آقای دکتر یزدانی را حضور ایشان و همه همکیشان شادباش می گویم.
    همیشه تندرست و سربلند باشید.
    مینا کاویانی

  2. بسیار خوشحالم وبسی افتخار برای جامعه زرتشتی هستی بویژه برای من که باروانشادان پدر وپدربزرگتان همسایه بودیم. با آرزوی موفقیتهای بیشتر برایتان. شادزیوید.

  3. بسی مایه افتخار است که در کنار مردی همانند شما مشغول به کار هستم.آرزوی سلامتی و تن درستی را از خداوند متعال برایتان خواستارم جناب دکتر عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06