لوگو امرداد
هنرمند پیشکسوت زرتشتی

آیین نکوداشت فردوس کاویانی برگزار می‌شود

بزرگداشت فردوس کاویانی برگزار می‌شودبزرگداشت فردوس کاویانی، هنرمند نام‌آور زرتشتی، بازیگر سریال‌های خاطره‌انگیز سینما که سال‌هاست به شوند (:دلیل) بیماری از عرصه‌ی بازیگری دور مانده، برگزار می‌شود. این هنرمند پیشکسوت  پس از دیرگاهی دوری از نشست‌های هنری، در میان دوستدارانش حضور می‌یابد.

فردوس کاویانی زاده‌ی سوم مهرماه ۱۳۲۰ خورشیدی، کرما ن بازیگر، تیاتر و سینما، بازی در تیاتر را از سال ۱۳۴۰ و بازی در سینما را از سال ۱۳۵۱ آغاز کرد. از معروفترین فیلم‌های او را می‌توان شهر قصه، اجاره‌نشین‌ها، بانو، میکس، سگ‌‌کشی و همچنین سریال‌های همسران و آژانس دوستی نام برد. وی واپسین اثر هنری‌اش را در سال ۱۳۹۳ اجرا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بزرگداشت بازیگر سریال‌های خاطره‌انگیز “همسران” و “آژانس دوستی” در خانه سینما برگزار می‌شود.

ناصر صفاریان در صفحه فیس‌بوکش از این رخداد هنری خبر داد و نوشت: آیین نکوداشت فردوس کاویانی، چهارشنبه ۲۶ تیرماه 1398 خورشیدی ساعت ۱۸ در خانه‌ی سینما به نشانی خیابان بهار جنوبی، پایین‌تر از سمیه، خیابان سمنان، شماره ۲۹، برگزار خواهد شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. کمتر هنرمندی پیدا میشه ، که کافی شاپ ، بنگاه معاملات ملکی ،بوتیک،و،،، نداشته باشه و عاشقانه فقط به تیاتر و سینما و هنر فکر کرده باشه و بی حاشیه و هیاهو ، محبوب باشه ، تن سالم و دل خوش برای عالیجناب فردوس کاویانی آرزو می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05