گزارش تصویری از گرامیداشت دهه‌ی فجر در آتشکده یزد

آیین گرامیداشت آغاز دهه فجر، ۱۲ بهمن‌ماه در آتشکده یزد برگزار شد.
این آیین به میزبانی انجمن‌های زرتشتیان یزد و با سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین متوسل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، سید محمد رستگاری، فرماندار یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل ارشاد یزد، سهراب فیروزفرد هموند هیات مدیره انجمن زرتشتیان یزد و موبد خدامراد گنجی برگزار شد. سید خلف حوتی‌نژاد، معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، نمایندگانی از هازمان و انجمن‌های زرتشتیان یزد نیز باشنده بودند. موبدان کامران لریان، رستم کاووسیان‌زاده و موبد خدامراد گنجی آیین نیایش را به جا آوردند. این برنامه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه 1400 ساعت 9:30 همزمان با آغاز جشن‌های چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب در آتشکده یزد برگزار شد.

فرتور از انجمن زرتشتیان یزد است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *