لوگو امرداد

دعوت از نیک‌اندیشان برای دهش سبز در آرامگاه زرتشتیان یزد

de387a16 feb1 422e bb46 9a9c23821ae8انجمن زرتشتیان یزد در راستای بهینه‌سازی و تکمیل کاشت نهال فضای سبز آرامگاه زرتشتیان یزد از نیک‌اندشان برای مشارکت در اجرای «طرح دهش سبز» دعوت به همیاری کرد.

پیرو آگاهی‌رسانی روابط عمومی انجمن زرتشتیان یزد، طرح دهش سبز با همیاری همکیشان، ۱۵ اسفندماه 1400 خورشیدی، همزمان با روز درختکاری اجرا خواهد شد. این طرح، کاشت نهال در بخش‌هایی از محوطه‌ی آرامگاه که بدون درخت است و یا بخش‌هایی که درخت آن خشکیده را شامل می‌شود.

پیرو اجرای طرح دهش سبز در سال 1400، نسبت به بررسی‌های انجام شده در زمینه‌ی تکمیل نهال آرامگاه درگذشتگان و تکمیل فضای سبز مجموعه آرامگاه، ۱۷۳ نهال نیاز است. همکیشان می‌توانند دهش خویش را با کاشت نهال در آرامگاه زرتشتیان، جاودانه کنند و سرسبزی را در آن مکان به ارمغان بیاورند.

در راستای حفظ سلامت و کاستن از رفت‌وآمد و گردهمایی، همکیشان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ خورشیدی برای هماهنگی و دریافت آگاهی بیشتر با انجمن زرتشتیان یزد تماس بگیرند.

مشارکت در طرح دهش سبز، واریز دهش به شماره کارت انجمن زرتشتیان یزد: 6037991899939213

شماره تماس دبیرخانه انجمن زرتشتیان یزد: ۰۳۵۳۶۲۹۹۰۰۰

پیام‌رسان فضای مجازی: ۰۹۱۳۳۷۴۹۱۶۳

زمان کاری دبیرخانه برای پاسخگویی به پرسش‌ها و هماهنگی، همه روزه ۸ تا ۱۳ و پسین‌هنگام روزهای زوج ۱۷ تا ۱۹ است.

سال گذشته زمین جدیدی با مساحت نزدیک به ۸۰۰۰ متر مربع به خاکسپاری درگذشتگان اختصاص یافته و به محوطه‌ی پیشین آرامگاه افزوده شده است. طرح دهش سبز در سال گذشته نیز انجام پذیرفت و بخشی از نیاز فضای سبز آرامگاه زرتشتیان یزد با نیک‌اندیشی همکیشان تامین شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07