لوگو امرداد

درخشش ویستا بلندی در مسابقات هنری و ادبی

Picture111

ویستا بلندی موفق به کسب مقام دوم در رشته‌های نقالی مسابقات فرهنگی هنری و داستان‌نویسی جشنواره شعر و ادب شد.

ویستا بلندی دانش‌آموز پایه هفتم مجتمع آموزشی دخترانه صبا و از هموندان گروه نقالی و شاهنامه خوانی زرتشتیان ایران، به استادی و سرپرستی موبدیار پریا ماوندی، رتبه دوم رشته نقالی مسابقات فرهنگی-هنری منطقه ۴ آموزش و پرورش استان تهران را به دست آورد. همچنین وی در رشته داستان‌نویسی (داستان کوتاه) جشنواره شعر و ادب مسابقات فرهنگی-ادبی منطقه 4 آموزش و پرورش به مقام دوم دست یافت.

از پیشینه هنری ویستا بلندی در زمینه نقالی می‌توان به کسب مقام نخست و دوم مسابقات نقالی و شاهنامه‌خوانی در سطح منطقه ۶ آموزش و پرورش تهران در پایه‌های سوم تا ششم دبستان گیو در سال‌های 1396تا 1400 به استادی موبدیار پریا ماوندی و مقام دوم گروهی نمایشنامه خوانی دبستان گیو در سی‌وهفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری سال 1398 به استادی و سرپرستی موبدیار پریا ماوندی اشاره کرد.

وی در زمینه داستان‌نویسی نیز در سال‌های 1396 و 1397 مقام نخست و در سال 1398 رتبه‌ی سوم این رشته را در سطح منطقه 6 آموزش و پروش تهران به دست آورده است. شرکت در جشنواره جابرن حیان و کسب مقام نخست در سال‌های 1396 و 1397 از دیگر موفقیت‌های این نوجوان افتخارآفرین است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با درود و احترام
    کسب موفقیت ویستای عزیز را به ایشان و خانواده ارجمندشان شادباش میگویم.
    پیروز باشید.
    مینا کاویانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-25