لوگو امرداد
تازه‌های نشر برسم

گزیده رباعیات سروده اسفندیار مشرّف منتشر شد

robaeiat«گزیده رباعیات» تازه‌ترین سروده‌ی اسفندیار مشرّف، از سوی نشر برسم چاپ و روانه‌ی بازار کتاب شد.

چاپ نخست گزیده رباعیات سروده اسفندیار مشرف در 113 رویه، بهار 1401 از نشر برسم منتشر شد. قالب سروده‌های آمده در این مجموعه مناسبت‌های گوناگون را در بر می‌گیرد و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. تصاویری از فرهیختگان و همنشینان محفل‌های ادبی آراینده‌ی بخش پایانی کتاب است. «ایران من» ششمین دفتر شعر اسفندیار مشرف بهار 1400 از سوی نشر برسم چاپ و منتشر شد. «ایران من» به ادبیات ایران‌دوستانه و میهن‌پرستانه اختصاص دارد. اسفندیار مشرّف، همچنین مجموعه سروده‌های «گل‌های نوشکفته» 1330، «در طول راه سنگر آزادی» 1359، «جام آرزو» 1377، «شادی» 1387، و «کوچ» 1393 را در کارنامه‌ی ادبی خود دارد.

مشرف شاعری خوش‌قریحه و باتجربه است، که در پنجاه سال اخیر بیشتر حضورش در مطبوعات بوده و اشعار و سروده‌های خود را در سبک‌های گوناگون پیشکش علاقه‌مندان شعر کرده است. این دانش‌آموخته‌ی دانشکده‌ی حقوق دانشگاه تهران از نوجوانی به وادی شعر پا نهاد، نخستین کتاب خود را در سن شانزده سالگی منتشر ساخت و از همان هنگام به سروده‌های میهنی در کنار اشعار تغزلی علاقه نشان داد. شعر خود را به زبانی می‌سراید که افزون‌بر توجه به درک عمومی و روان بودن، فرومایه و کوچه‌بازاری نباشد.

کتاب «گزیده رباعیات» تازه‌ترین سروده اسفندیار مشرف با بهای 60 هزار تومان در فروشگاه کتاب تارنمای امرداد در دسترس علاقه‌مندان به شعر و ادبیات قرار گرفته است.

برای خریداری کتاب «گزیده رباعیات» با دفتر امرداد به شماره‌‌های ۸۸۳۲۵۳۲۹ و ۸۸۳۲۵۳۳۰ و ۸۸۳۲۵۳۳۱ تماس بگیرید و یا کتاب را از بخش فروشگاه تارنما به نشانی اینترنتی https://amordadnews.com/product/ آنلاین خریداری کنید.

خرید اینترنتی کتاب گزیده رباعیات اسفندیار مشرف از فروشگاه امرداد

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04