لوگو امرداد

سی‌و‌سومین نمایشگاه کتاب تهران از دریچه دوربین امرداد

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۴۰۱ با باشندگی ناشران زرتشتی در دو بخش حضوری و بخش سامانه مجازی در حال برگزاری است.

از سال 1398 به دنبال فراگیری بیماری کرونا امکان برگزاری فیزیکی نمایشگاه کتاب تهران نبود اما با برگزاری نمایشگاه‌های مجازی کتاب کوشیده شد تا دوستداران کتاب و کتاب‌خوانان از فضای نمایشگاه کتاب دور نمانند. برپایی نمایشگاه فیزیکی کتاب 1401 این فرصت را باردیگر پیش آورد تا حضور مردم در نمایشگاه کتاب و ورق‌خوردن کتاب‌ها شکل بگیرد و از سوی دیگر نمایشگاه کتاب تفرجگاه فرهنگی برای مردم نیز به شمار می‌آید. ناشران نیز می‌توانند در یک فضای حرفه‌ای در کنار یکدیگر قرار گیرند، از تجربه‌های نشر هم بهره‌مند شوند، با تازه‌های نشر یکدیگر آشنا شوند.
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 اردیبهشت‌ماه آغازبه‌کار کرد و تا 31 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای بزرگ تهران و بخش مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود. بخش مجازی نمایشگاه به مردم دور از پایتخت کمک می‌کند که از خرید تازه‌های نشر و کتاب جا نمانند، از سوی دیگر با توجه به این‌که یارانه‌ها خرید نمایشگاه کتاب 1401 تنها به خرید‌‌های مجازی ویژه شده است، بخش گسترده‌تری از مخاطبان می‌توانند از این یارانه‌ها بهره‌مند شوند. گروهی از هم‌میهنان نیز با وجود کاهش همه‌گیری کرونا، ترجیح می‌دهند کمتر به مراکز تجمع و شلوغ بروند و سامانه‌ی فروش مجازی فرصتی مناسب را برای این گروه فراهم آورده است. ساعت بازدید از سامانه فروش مجازی 24 ساعته و شبانه‌روزی است.
ناشران زرتشتی بَرسَم و هیرُمبا، به گونه‌ی حضوری و مجازی و انتشارات فروهر در فضای مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، میزبان دوستداران کتاب هستند.
انتشارات فروهر قدیمی‌ترین ناشر زرتشتی وابسته به سازمان جوانان زرتشتی تهران به مدیر مسوولی دکتر فرزانه گشتاسب، با 40 عنوان کتاب در سامانه بخش فروش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه کتاب به نشانی https://book.icfi.ir مشارکت دارد.
نشر بَرسَم با مدیریت و صاحب امتیازی مهندس دیناز دهنادی و نشر هیرُمبا با مدیریت و صاحب امتیازی بهنام مبارکه همزمان هم در سامانه‌ی فروش مجازی و هم در فضای فیزیکی نمایشگاه به ارایه‌ی تازه‌های نشر خواهند پرداخت.
نشر برسم دومین ناشر زرتشتی با 47 عنوان کتاب در سامانه بخش فروش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه کتاب به نشانی https://book.icfi.ir مشارکت دارد نشر بَرسَم در مصلای تهران، سالن اصلی ناشران عمومی، راهروی ۷ غرفه ۸ میزبان بازدیدکنندگان است.
نشر هیرمبا سومین ناشر زرتشتی با 37 عنوان کتاب، در سامانه بخش فروش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه کتاب به نشانی https://book.icfi.ir مشارکت دارد. نشر هیرمبا در مصلای تهران، راهروی ۲7 غرفه ۳۴ میزبان بازدیدکنندگان است.
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 21 تا 31 اردیبهشت 1401 در مصلای بزرگ از ساعت 10 تا 20 به روی دوستداران کتاب و کتابخوانی باز است.
در ادامه گزارش تصویری از روز سوم نمایشگاه کتاب تهران بامداد آدینه 23 اردیبهشت‌ماه را بیننده باشید:

نمایشگاه نمایشگاه 1

نمایشگاه 3 1 نمایشگاه 2نمایشگاه 4 1

57EE1CF8 93F7 489F A5B6 CEE465E58CDBنمایشگاه 3 نمایشگاه 4 نمایشگاه 5 نمایشگاه 6 نمایشگاه 7 نمایشگاه 9 نمایشگاه 10 نمایشگاه 11 نمایشگاه 12 نمایشگاه 13 نمایشگاه 14 نمایشگاه 15 نمایشگاه 16

نمایشگاه 1 1 نمایشگاه 2 1 نمایشگاه 5 1 نمایشگاه 6 1 نمایشگاه 7 1 نمایشگاه 8 1 نمایشگاه 9 1 نمایشگاه 10 1

فرتورها از شهرام نمیرانیان است.

4090

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30