گزارش تصویری

جشن فارغ‌التحصیلی ششمی‌های دبستان جمشیدجم

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم دبستان پسرانه جمشیدجم در آدریان بزرگ تهران برگزار شد.

دوران ابتدایی یکی از بهترین روزهایی‌ست که در دفتر خاطراتمان همیشه با لبخندی شادمانه ورق می‌خورد. 13 دانش‌آموز دبستان جمشیدجم با برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی برگی ماندگار از این دوره را به یاد سپردند. در این برنامه از تلاش‌های ارزنده‌ی آموزگار خود خانم کمالی و ترکمان سپاسگزاری کردند. پیشکش لوح سپاس به دانش‌آموزان و هدایای یادبود، برش کیک جشن فارغ‌التحصیلی، گرفتن عکس یادگاری بخشی از این دورهمی شاد پایان دوره‌ی ابتدایی و سال تحصیلی 1401-1400 بود.
دبستان جمشیدجم یکی از آموزشگاه‌های زرتشتیان است که در سال 1285 خورشیدی بنیان‌گذاری شد و دانش‌آموختگان بسیاری را راهیِ پایه‌های بالاتر کرد. هم اکنون دانش‌آموزان زرتشتی را از پایه‌ی نخست تا پایه‌ی ششم برای آموزش پذیراست.

فرتورها از فرشته شامردانی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *