لوگو امرداد

دو ناشر زرتشتی هیرُمبا و بَرسَم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب اصفهان

دو ناشر زرتشتی هیرُمبا و بَرسَم در نمایشگاه  بین‌المللی کتاب اصفهاندو ناشر زرتشتی هیرُمبا و بَرسَم در نمایشگاه  بین‌المللی کتاب اصفهانکتاب‌های منتشر شده‌ی دو ناشر زرتشتی بَرسَم و هیرُمبا، در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب اصفهان به دوستداران فرهنگ و ادب این مرزوبوم ارایه می‌شود.

نشر بَرسَم و هیرومبا در نمایشگاه بین المللی كتاب اصفهان، كنار یكدیگر در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌کوشند. دوستداران بازدید از این غرفه‌ی مشترک می‌توانند از 18 تا 23 آبان‌ماه 1398 خورشیدی به محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، پل شهرستان بروند.

دیناز دهنادی، صاحب امتیاز و مدیر انتشارات برسم، دانش‌آموخته‌ی کارشناسی چاپ و نشر، انتشارات بَرسَم را از شهریور سال 1394 بنیان نهاد.

بهنام مبارکه، صاحب امتیاز و مدیر نشر هیرُمبا، دانش‌آموخته‌ی چاپ و نشر، پس از 33 سال تجربه در عرصه‌ی چاپ و نشر، دی‌ماه سال 1396 مجوز نشر هیرمبا را از وزارت ارشاد اسلامی به عنوان سومین ناشر زرتشتی دریافت کرد.

در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با 9000 مترمربع فضای نمایشگاهی، نزدیک به ۵۰۰ ناشر برتر و برجسته‌ی کشور حضور خواهند داشت. نمایشگاه کتاب اصفهان با شعار «بخوان برای زندگی» به مدت شش روز از ساعت 9 تا 20 یکسره پذیرای بازدید‌کنندگان است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04