لوگو امرداد

یاری‌ انجمن زرتشتیان یزد به دانش‌آموزان زلزله‌زده کرمانشاه

انجمن زرتشتیان یزد همزمان با بازگشایی مدارس و در ادامه‌ی یاری‌رسانی به دانش‌آموزان آسیب‌دیده از زلزله در استان کرمانشاه اقلام مورد نیاز را به شهرستان قصر شیرین فرستاد.

دو سال از رخداد زلزله‌ی غرب ایران می‌گذرد، انجمن زرتشتیان یزد از پیشگامان یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان بوده و پیوسته در این امر کوشیده است. مهر‌ماه 98 در ادامه‌ی یاری‌رسانی، با کمک‌های نقدی گردآوری شده، به سفارش انجمن زرتشتیان یزد ۱۵۳ دست روپوش دخترانه و پسرانه دوخته و درمیان ۱۶ دبستان دولتی در مقطع ابتدایی پخش شد. دبستان‌هایی که برای یاری‌رسانی گزینش شدند بیشترین تخریب و بیشترین آمار نونهالان نیازمند را داشتند و این اقلام به کودکان نیازمند پیش‌کش شد. همچنین شماری کیف دبستان برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده از زلزله فرستاده شد. پخش روپوش‌ها در میان دانش‌آموزان منطقه‌ی قصر شیرین در استان کرمانشاه از سوم مهرماه آغاز شد و تا ۱۶ مهرماه به طول انجامید.

انجمن زرتشتیان یزد، سال تحصیلی گذشته فاز سوم یاری‌رسانی به مناطق زلزله‌زده را به پایان رساند. با کمک‌های نقدی باقی‌مانده از فاز دوم و مبلغ گردآوری شده، ۲۰۰ عدد کیف و اقلام کامل لوازم تحریر و همچنین ۹۳ سری مانتو و مقنعه برای دختران و ۸۸ سری روپوش و شلوار برای پسران را خریداری و به شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه ارسال کرد.

21 آبان‌ماه 1396 خورشیدی زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 7/3 ریشتر شهر ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند و آسیب‌های فراوانی را به این استان باختری کشور رساند. از آن زمان تا کنون انجمن زرتشتیان یزد در چهار مرحله به هم‌میهنان زلزله‌زده‌ یاری‌رسانی کرده است.

انجمن زرتشتیان یزد 15 کانکس روانه‌ی کرمانشاه کرد

ارسال کمک‌های مردمی انجمن زرتشتیان یزد به بخش‌های زلزله‌زده

هزینه‌ی سالگرد ارباب فریدون زرتشتی در یزد به زلزله‌زدگان اختصاص یافت

سپنتا نیکنام: کمک‌های مردمی فردا به دست زلزله‌زدگان می‌رسد

انجمن زرتشتیان یزد کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری می‌کند

یاری‌رسانی انجمن زرتشتیان یزد به مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

فرتورها رسیده است.

7777

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. برای این عزیز ان بهترینها را از اهورامزدا خواهانیم
    این افراد زرتشتی واقعی هستند که به فکر دیگران هشتند

  2. با درود خدمت همکیشان و انجمن محترم یزد بابت همت والا و کمک رسانی به دیگر هموطنانمان فقط این خانم قاسمی ایا هموند انجمن هستند از همکیشانندویا انجمن کسی را به عنوان نماینده نداشته وایشان قبول زحمت نموده و به عنوان نماینده انجمن یزد جهت تحویل اقلام تهیه شده معرفی گردیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06