لوگو امرداد
فراخوان بنیاد فرهنگی جمشید جاماسیان

گردآوری داده‌های هویت نیک‌اندیشان زرتشتی

پایگاه زادنگاری در بنیاد فرهنگی جمشید برپا می‌شودپایگاهی در راستای ماندگار کردن نام، ریشه و هویت، هر یک از زرتشتیان در «بنیاد فرهنگی جمشید جاماسیان» برپا می‌شود.

نخستین فرهادی، مدیر بنیاد فرهنگی جمشید جاماسیان از برنامه‌ی راه‌اندازی پایگاهی برای گردآوری شناسه‌ی همکیشان خبر داد و در این باره فراخوان زیر را منتشر کرده است:

این فکر هنگامی در من قوت گرفت که در چند پُرسه که بودم و از تازه درگذشته یاد می‌شد، متعجب شدم که این شخصیت در حد و اندازه‌ی خودش چه کارهای بزرگی کرده، چقدر وجودش برای زادگاهش ارزشمند بوده و باعث افتخار جامعه‌ی زرتشتی شده است. اما شوربختانه زرتشتیان نمی‌دانستند و این دریغ‌ها و افسوس‌ها دارد و شوربختانه آن هنگام دیگر دیر شده است. از این رو برآن شدم تا در بنیاد فرهنگی جمشید، پایگاهی برای ماندگار شدن نام، هویت، ریشه، پیشینه و پیشه‌ی هر یک از همکیشان برپا کنم.

 از همکیشان درخواست می‌کنم که در به بار نشستن این اندیشه و آرمان همازور شوند و با پُر کردن برگه‌ی زیر و فرستادن آن به نشانی تهران ـ کریم‌خان ـ خردمند شمالی ـ اعرابی۳ـ شماره‌ی ۴ ـ اشکوب دوم بنیاد جمشید جاماسیان (بنیاد فرهنگی جمشید) در این راه گام بردارند.

1)     نام و نام‌خانوادگی (اگر لقب دارید، بنویسید) و مشخصات کامل خانواده

2)      نام مدارس و دانشگاه‌ها از ابتدایی تا مدارج بالا

3)      رزومه کاری ریز به ریز

4)      پیوند همسری با ….

5)      نام فرزندان و تحصیلات

6)       ازدواج فرزندان و نوه‌ها

7)      خاطره و یا یادداشتی که دوست دارید ماندگار شود.

8)      نشانی و تلفن

9)      عکس 6 در 4  

همکیشان می‌توانند برای بهینه اجرا شدن این برنامه، از راه مجازی با شماره  ۰۹۱۲۴۱۸۷۳۰۱ پیوند برقرار کنند و دیدگاه‌های خود را در میان بگذارند.

پی دی اف فراخوان راه‌اندازی پایگاهی در راستای ماندگاری هویت نیک‌اندیشان

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. ایکاش وبسایت یا لااقل فایلی دارای فهرست همه پیشه ها و پیشه مندان زرتشتی و آدرس و مشخصات محل کار آنها پدید آید و در دسترس قرار بگیرد تا زرتشتیان بتوانند بسادگی پیشه های مورد نیازشان را در داخل جامعه خود یافته و برای کارهای خود به همکیشانشان مراجعه نمایند و دوستداران زرتشتیان نیز که به درستکاری و خوشنامی زرتشتیان باور دارند بتوانند برای کارهایشان به هم میهنان زرتشتی مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04