لوگو امرداد
چهارمین نشست نوا برگزار می‌شود

دکتر کیقباد بهدین درباره‌ی زیان‌های گیاه‌خواری سخن می‌گوید

دکتر کیقباد بهدینچهارمین نشست نوا (نشست‌های واکاوی‌های امرداد) با عنوان «آیا گیاه‌خواری به تندرستی انسان آسیب می‌رساند؟» از سوی هفته‌نامه‌ی امرداد با همکاری خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

دکتر کیقباد بهدین سخنران نشست «آیا گیاه‌خواری به تندرستی انسان آسیب می‌رساند؟» است که پیرامون موضوع نشست سخنرانی می‌کند.

کیقباد بهدین دارای دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه تهران است. وی مطالعات گسترده‌ای روی تغذیه و رژیم درمانی با روش MCS (Multiple Chemical Sensitivity) انجام داده است و هم اکنون هموند (:عضو) شورای سردبیری مجله‌ی نوین پزشکی، بنیانگذار و مدرس گروه(CRMEP  برنامه‌ریزی دستگاه‌های الکترونیکی قلبی و الکتروفیزلولوژی قلب) و مشاور ارشد علمی پزشکی در داروسازی دکتر عبیدی است. بهدین ویراستاری بیش از 15 کتاب علمی پزشکی و نویسندگی دو کتاب راهنمای زندگی با دستگاه های الکترونیکی قلبی را در کارنامه‌ی کاری خود دارد. وی پنج جلد کتاب منتشر نشده در باب نظامنامه آموزشی دبستان را هم آماده‌ی چاپ دارد. کیقباد بهدین همچنین نزدیک‌به 300 مقاله‌ی پزشکی برگردان یا به نگارش درآورده که در نشریه‌های همشهری، سلامت و نوین پزشکی و بسیاری از تارنماها بازنشر شده است.

بهدین افزون بر فعالیت‌های یادشده، مدیر کانال «تازه‌های پزشکی برای همه» با آرمان انتشار اخبار روز پزشکی به زبان فارسی است.

نوا عنوان سلسله نشست‌هایی است که با به چالش کشیدن جستارهای (:موضوعات) فرهنگی، تاریخی، هنری، زیست‌بومی و هازمانی (:اجتماعی) به بررسی آن‌ها می‌پردازد.

نشست‌های «نوا» واپسین دوشنبه‌ی هر ماه با باشندگی دوستداران فرهنگ و تاریخ ایران‌زمین در تالار فردوسی خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

آیا گیاهخواری به تندرستی انسان آسیب می‌رساند؟

دکتر رضا حق‌پرست درباره فواید گیاه‌خواری سخن می‌گوید

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05