لوگو امرداد

اعلام برنامه جشنواره‌ی آموزشی فرهنگی پیر نارکی

poster2سی و چهارمین دوره‌ی جشنواره‌ی آموزشی فرهنگی پیر نارکی ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه برابر با ۱۳ امردادماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

خداداد کیانی پور، فرنشین انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد، با بیان اینکه نام‌نویسی در سی‌و‌چهارمین دوره‌ی جشنواره‌ی آموزشی فرهنگی پیر نارکی از ساعت ۸ بامداد پنجشنبه برابر با ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ در تارنمای انجمن زرتشتیان تفت و توابع به نشانی tasza.ir آغاز شده است و تا ساعت ۱۲ شب یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، افزود که بنابر درخواست سال‌های پیشین همکیشان و جلوگیری از به درازا کشیده شدن مدت زمان برگزاری مراسم، سی‌و‌چهارمین دوره‌ی جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی، ساعت ۱۸:۳۰، پنجشنبه برابر با ۱۳ امردادماه ۱۴۰۱ در مکان سپندینه‌ی پیر نارکی برگزار خواهد شد.

کیانی پور با سپاسگزاری از همکیشانی که تاکنون از طریق تارنمای انجمن،نام نویسی نموده اند از دیگر همکیشان درخواست نمود به شوند اینکه زمان نام‌نویسی تمدید نخواهد شد،انجام آنرا به روزهای آخر واگذار نکنند.

فرنشین انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد در پایان افزود که شماره تلفن 09051523197 از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۸ تا ۲۲ تنها از طریق پیام‌رسان whats app پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات همکیشان خواهد بود

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30