لوگو امرداد
از سوی هفته‌نامه امرداد، همزمان با جشن شهریورگان و روز پدر

آیین بزرگداشت موبد مهربان فیروزگری برگزار می‌شود

ffهم‌زمان با فرخنده جشن شهریورگان و به خجستگی روز پاسداشت جایگاه پدر در فرهنگ ایرانی، آیین بزرگداشت موبد مهربان فیروزگری از سوی هفته‌نامه‌ی امرداد و با همراهی دیگر نهادهای زرتشتی برگزار می‌شود.

این آیین بزرگداشت با آرمان ارج‌نهادن به جایگاه کوشندگان راه فرهنگ ایرانی و پیشکسوتان و بزرگان هازمان زرتشتی 30 امردادماه 1401 خورشیدی، برابر با چهارم شهریورماه (شهریورروز از ماه شهریور در گاهشمار زرتشتی) از ساعت 17:30 در جشنگاه خسروی برپا و به صورت زنده از اینستاگرام امرداد به نشانی: www.instagram.com/amordad.news
پخش خواهد شد.

موبد مهربان فیروزگری زاده‌ی یکم دی‌ماه، 1314 خورشیدی، در یزد است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. با تشکر از امرداد و سازمانهای زرتشتی برای نکوداشت موبد بزرگ مهربان فیروزگری. موبدی مهربان و فرهیخته، بی ادعا و دلسوز، و یک زرتشتی واقعی در اندیشه و گفتار و کردار.
    اگر امکان دارد مراسم همزمان بطور مجازی اجرا شود تا دوستداران موبد در خارج استفاده کنند.
    حدود ۱۲ سال پیش، انجمن زرتشتیان تهران در مراسم چهره ماندگار زرتشتی، از یک عمر زحمات و خدمات موبد سپاسگزاری کرد. امید که سالیان بسیار، سایه موبد بر جامعه زرتشتیان ایران و جهان باقی ماند.

  2. امیدوارم موبد گرامی ،هزاران سال عمر پر برکت داشته باشی..

  3. سپاس بی کران از آقای سلامتی گرامی و همکاران هفته نامه امرداد برای برگزاری مراسم پاسداشت روز پدر و بزرگداشت پدر مهربان، دلسوز، و دانشمند جامعه زرتشتیان، موبد فیروزگری گرامی.
    با آرزوی سلامتی و دیرزیوی ایشان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30