لوگو امرداد
بزرگداشت موبد مهربان فیروزگری جشن شهریورگان 1401

پیام نماینده‌ی انجمن زرتشتیان آلمان

WhatsApp Image 2022 08 23 at 2.56.42 PMبا درود به همگی شما سروران و همکیشان حاضر در این برنامه‌ی بزرگداشت برای موبد مهربان و عزیزمان آقای فیروزگری‌.

اینجانب رستم استقامت راد ،به نمایندگی از انجمن زرتشتیان آلمان‌، این فرصت پیش آمده را غنیمت شمرده، روز شهریور از ماه شهریور و جشن شهریورگان و روز پدر را نخست به خدمت موبد فیروزگری عزیزمان،که به‌راستی چون پدری برای همه‌ی ما زرتشتیان هستند و سپس به همه‌ی پدر آن همکیشان زرتشتی در سراسر دنیا شادباش می‌گوییم.

موبد مهربان فیروزگری که آوای خوش و صوت دلنشین ایشان در اوستا‌خوانی شهرتی جهانی دارد. ایشان در جامعه‌ی زرتشتی همیشه در هر کار نیک صاحب‌قدم بوده‌اند و با روی خوش، صمیمیانه و مهربانانه راهنمای پژوهشگران و استادان داخلی و خارجی و پاسخگوی آنان بوده و هستند.

ایشان با فروتنی و مهربانی خود همیشه پل ارتباطی‌ای میان زرتشتیان ساکن ایران و انجمن‌های زرتشتیان در سراسر جهان بوده‌اند و به راستی که این خصوصیت رفتاری ایشان الگویی برای همه ماست که باید در برقراری همبستگی‌، همیاری، هم‌فکری میان جامعه پراکنده زرتشتیان در سراسر جهان کوشا باشیم چرا که فقط راز ماندگاری دین زرتشتی همین هم‌فکری و همیاری و همراهی میان انجمن‌های گوناگون زرتشتی در سراسر گیتی است.

در پایان به نمایندگی از انجمن زرتشتیان آلمان از هفته‌نامه امرداد و دیگر ارگان‌هایی که در ایران دست‌اندر‌کار برگزاری این مراسم بزرگداشت از موبد مهربان فیروزگری بودند‌، سپاسگزاریم و برای ایشان سلامتی و تندرستی و طول عمر را از درگاه اهورامزدا خواهانیم.

ایدون باد، ایدون ترج باد

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. درود. پیامی خوب و درخور موبد مهربان فیروزگری ارجمند بود.
    ایکاش گرامی رییس انجمن زرتشتیان آلمان نشانی این انجمن را هم اعلام بفرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-26