لوگو امرداد

کتاب سروده‌های مهرنوش مهربانی با عنوان سی سال عاشقی چاپ شد

WhatsApp Image 2022 08 22 at 11.03.21 AMکتاب سروده‌های دکتر مهرنوش مهربانی شریف‌آباد با عنوان «سی سال عاشقی»، همانگونه که از نامش پیداست دستاورد سی‌وسه سال شاعری این بانوی سراینده است به چاپ رسید.

مهرنوش مهربانی در خانواده‌ای زاده شد که شعر و سرود بخش مهمی از زندگی‌شان بود. وی در دیباچه‌ی کتاب نوشته است: مادربزرگم شاهنامه می‌خواند مادرم حافظ و پدرم رباعیات خیام. با این زمزمه‌ها شعر در من درونی شد و در ده سالگی سرودن را آغاز کردمو شعری به نام زمستان که در برنامه‌ی کودک آن موقع خانم خامنه به زیبایی اجرا کرد. در 13 سالگی این شانس را یافتم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با یک مربی بی‌تکرار آشنا شوم به نام خانم سودابه امینی که خود شاعر هستند و زندگیشان دراز باد. اشعار پراکنده‌ام را برایشان خواندم و ایشان مرا تشویق کردند….سرنوشت اینطور رقم خورده بود که به عنوان درمانگر و پزشک مسیری را که پیش گیرم که به تندرستی و یاری بیماران ختم شود و در این دروران شعر فراموش نشد ولی فرصت چاپ آن پیش نیامد. شعرها گاه به‌صورت پراکنده در مجلات چاپ می‌شد و من می‌سرودم تا این جریان ادامه یابد….

کتاب شعر «سی سال عاشقی» مجموعه سروده‌های مهرنوش مهربانی در 56 رویه از سوی انتشارات بابان با همکاری گروه ژرف‌اندیشان خلاق چاپ شده است.

این کتاب را می‌توانید از فروشگاه امرداد تهیه‌ی کنید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01