لوگو امرداد

مهندس سهراب کاووسی نامزد انتخاباتی شورایاری محله‌ سنایی

مهندس سهراب کاووسی که تا به امروز سه دوره‌ی متوالی فعالیت در شورایاری شهر تهران را پشت سر گذاشته است نامزد انتخاباتی دوره‌ی پنجم انجمن‌های شورایاری محله‌ی سنایی  شد.

مهندس سهراب کاووسی، هموند زرتشتی شورایاری منطقه‌ی شش تهران از محله‌ی سنایی، سه دوره‌ی متوالی است که در شورای شهر به عنوان نماینده‌ی مردم تهران در تعامل مدیریت شهری با شهروندان است. وی دو دوره دبیر انجمن‌ شورایاری بوده  و در این سال‌ها ارتباط تنگاتنگی با هموندان شورایاری‌ها و مردم کلان‌شهر تهران داشته است.

سهراب کاووسی، نامزد دوره‌ی پنجم انجمن‌های شورایاری شهر تهران، کارشناس ارشد مهندسی عمران زاده‌ی سال 1333 شریف‌آباد اردکان یزد است. وی بیش از 40 سال است که در محله‌ی سنایی سکونت دارد و دو دوره‌ی متوالی دوم و سوم شورایاری‌ها با رای نخست مردمی منتخب ساکنان محله‌ی سنایی شده و در سمت دبیری شورایاری، مدیریت شهری بخشی از شهر تهران را به عهده گرفته است. مهندس سهرابی پیوسته در کنار شورایاری‌ها بوده و همچنان این همراهی را ادامه می‌دهد.

در آستانه‌ی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها‌ مناطق 22‌گانه‌ی شهر تهران با مهندس سهراب کاووسی، گفت‌وگو کردیم وی از وظایف شورایاری‌ها و کارهای انجام شده در محله‌ی سنایی گفت: شورایاری‌ها‌ی محله‌ها، نهادهای محلی زیرمجموعه‌ی شورای شهر هستند که با توجه به گستردگی کلان‌شهری مانند تهران پدید آمدند تا با مشارکت مردمی مشکلات محلی را از میان برداشته و شرایط زندگی و بهره‌وری ساکنان از امکانات محلی را بهبود بخشند. شورایاران با رسیدگی به کارهای اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی و ترافیکی محله‌ها، کم‌وکاستی‌های محله را به نهادها و ارگان‌های مربوط گزارش داده و اجرای آن را پیگیری می‌کنند. راه‌اندازی سرای محله در میدان شعاع از نخستین کارهای اجرایی شورایاری محله‌ی سنایی است که سال 1384 انجام شد.

وی در ادامه‌ی گفت‌وگو با گفتن این که محله‌ی سنایی از جنوب به خیابان کریم‌خان ، از شرق به بزرگراه مدرس، از غرب به خیابان میرزای شیرازی و شمال آن به خیابان بهشتی محدود می‌شود، از برگزاری این دوره از انتخابات شورایاری‌ها به صورت الکترونیک خبر داد و افزود: برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها‌ی تهران در روز آدینه چهارم امردادماه 1398 خورشیدی برای نخستین بار به صورت الکترونیک با ارایه‌ی شماره‌ی کارت ملی رای‌دهندگان در حوزه‌های اخذ رای محله‌ها انجام می‌شود.

رای‌دهندگان از همه‌ی محله‌ها می‌توانند آدینه چهارم امردادماه 1398 خورشیدی از ساعت 8 تا 20 به یکی از حوزه‌های انتخاباتی در خیابان کریم خان زند شیرازی کوچه یکم دبستان شهدای رسانه، یا بالاتر از خیابان شهید مطهری نبش کوچه آزادگان پلاک ۲۲۳دبستان پسرانه شاه علی و یا میدان هفتم تیر خیابان قائم مقام فراهانی انتهای خیابان مشاهیر غفاری دبیرستان شهدای هفتم تیر بروند و با ارایه‌ی کارت ملی به مهندس سهراب کاووسی، نامزد زرتشتی انتخابات شورایاری محله‌ها رای دهند.

انجمن‌های شورایاری‌ها چهار دوره از فعالیت خود را پشت سر گذاشته‌اند. نخستین دوره برگزاری انتخابات و تشکیل شورایاری‌ها به سال ۱۳۷۹ برمی‌گردد که در ۸۷ محله از ۱۳ منطقه تهران برگزار شد و نخستین محله‌ای که شورایاری در آن شکل گرفت، محله جوانمرد قصاب در منطقه ۲۰ بود.

 مهندس سهراب کاووسی، نامزد انتخاباتی دوره‌ی پنجم شورایاری شهر تهران

مهندس سهراب کاووسی، نامزد انتخاباتی دوره‌ی پنجم شورایاری شهر تهران

سهراب کاووسی نامزد شورایاری محله سنایی شد

فرتور رسیده است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30