یادواره‌ی درگذشت اشوزرتشت در سیدنی استرالیا

آیین درگذشت اشو زرتشت اسپنتمان خیر ایزد از ماه دی زرتشتی در «درمهر» سیدنی برگزار شد.
نیمروز ۲۷ دسامبر برابر با ششم دی‌ماه 1401 از ساعت ۱۲ اوستاخوانی موبد پشوتن و موبد بهزاد آغاز شد به مدت ۴۵ دقیقه اوستای درگذشت خوانده شد. پس از آن سخنرانی فرهاد هموند انجمن زرتشتیان سیدنی درباره‌ی اشو زرتشت و آموزه‌های آن بزرگوار انجام شد. پس از آن تکه‌هایی از تاثیر اندیشه‌های اشوزرتشت در زندگی انسان به گونه‌ی شنیداری و به زبان فارسی پخش شد. پس از همه برنامه‌ها باشندگان به صرف میوه و غذا و لرک پرداختند. برنامه تا ساعت 15 ادامه یافت. به روان اشوزرتشت اسپنتمان درود که به راستی جهان را دگرگون ساخت.
فرتورها از نازنین خورشیدیان است.
4090
به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *