لوگو امرداد

پذیرشگاه پارسایی برای اجرای بازسازی بسته شد

پذیرشگاه پارسایی بسته شدپذیرشگاه پارسایی به شوند انجام عملیات بازسازی و بهسازی تا اطلاع ثانویه به روی مسافران بسته شد.

در راستای بهینه‌سازی و ایجاد امکانات مناسب برای بهره‌وری هر چه بهتر مسافران و مهمانان، پذیرشگاه پارسایی از یکم دی‌ماه 1398 خورشیدی بسته شد و مسافر پذیرش نمی‌کند. مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات انجمن زرتشتیان تهران، در نشست سی‌و‌نهم هیات‌مدیره‌ی انجمن از بسته شدن پذیرشگاه پارسایی گزارش داد. وی با اشاره به این نکته که کمیسیون ساختمان در حال بررسی و برآورد هزینه‌ی بازسازی است، گفت: پذیرشگاه پارسایی نیاز به تعمیرات اساسی دارد و با وضعیت کنونی نمی‌توان مسافر پذیرش کرد. امیدواریم تا پیش از فرارسیدن نوروز عملیات بازسازی و بهسازی به پایان برسد ولی این زمان قابل پیش‌بینی نیست. چنین پیش‌بینی می‌شود که با بهینه‌سازی و به روزرسانی، پذیرشگاه پارسایی به عنوان یک هتل دوستاره به بهره‌برداری برسد.

وی استحکام‌سازی پایه‌های ساختمان، افزودن بخش پذیرش مسافر، راه‌اندازی رستوران سنتی در فضای باز پذیرشگاه، کافی شاپ و فضاسازی حیاط پذیرشگاه را به عنوان طرح‌های پیش‌بینی شده برای پروژه‌ی بازسازی برشمرد.

فرنشین کمیسیون خدمات انجمن زرتشتیان تهران با بیان این که بازسازی پذیرشگاه هزینه‌ی زیادی در بردارد، همکیشان را به همازوری در پروژه‌ی بازسازی فراخواند و افزود: در پذیرشگاه پارسایی 12 اتاق موجود است. همکیشان می‌توانند هزینه‌ی بازسازی هر یک از اتاق‌های پذیرشگاه را به نامگانه‌ی عزیزانشان دهش کنند و سر در آن اتاق را به نام آن شخص نامگذاری کنند.

زنده یاد مهربان جمشید پارسایی از دهشمندان زرتشتی است که در سال 1319 خورشیدی ساخت این مکان را آغاز و در سال 1321 خورشیدی آن را به نامگانه‌ی فرزند خود، جمشید پارسایی، که در نوجوانی در گذشته بود وقف انجمن زرتشتیان تهران کرد. پذيرشگاه پارسايی جایی برای سكونت كوتاه‌ مدت همكيشانی‌است كه مهمان تهران هستند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. درود ای کاش انجمن تا درست شدن پذیزشگاه مکانی را جهت اسکان مسافرین در نظر بگیرد. تو این شرایط اقتصادی کمک زیادی به همکیشان میشه.هزینه هتل سرسام آور هست. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04