لوگو امرداد

انجمن زرتشتیان تهران همکیشان را به هم‌بهره‌ شدن در چاپ سالنما فراخواند

انجمن زرتشتیان تهران همکیشان را فراخواند هم بهرگی در چاپ سالنمای 99زرتشتیان برای هم‌ بهره شدن در چاپ سالنمای سال 99 تا پایان دی‌ماه می‌توانند به دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران بروند و درخواست خود را اعلام کنند.

کمیسیون خدمات انجمن زرتشتیان تهران همکیشان را به هم‌ بهره شدن در چاپ سالنمای سال 1399 خورشیدی فراخواند. بابک شهریاری، دبیر کمیسیون خدمات انجمن زرتشتیان تهران در نشست سی‌ونهم هیات‌مدیره در این باره گفت: از سالیان دور یکی از دهشمندان هازمان زرتشتی مبلغی را به انجمن زرتشتیان تهران دهش کرده است با این نیت که از سود بانکی آن مبلغ، تقویم چاپ شود و در اختیار همکیشان قرار گیرد. در طی این سالیان،‌ با افزایش تورم و شرایط اقتصادی کنونی، کل آن مبلغ هم تکاپوی تامین بخشی از هزینه‌ی چاپ را نمی‌دهد.
وی در ادامه افزود: با این تفکر که میان دهشمندان و انجمن آشتی ایجاد کنیم و فرصت مشارکت در اختیار دهشمندان بگذاریم، طرحی را پیشنهاد کردیم مبنی بر این که همکیشانی که تمایل دارند تعدادی تقویم به نامگانه‌ی عزیزانشان چاپ کنند تا پایان دی‌ماه 1398 خورشیدی به دبیرخانه‌ی انجمن مراجعه کنند.
در این راستا بابک شهریاری به نامگانه‌ی مادرشان چاپ 500 تقویم را هم‌ بهره شده است.

مصوبه‌ی کمیسیون خدمات مبنی بر این است که همکیشانی که خواهان هم‌ بهره شدن در چاپ و پخش سالنمای سال 99 هستند بتوانند با پرداخت هزینه‌ی معادل دستکم 100 عدد تقویم، نام دهشمند و یا نامگانه‌ی مورد درخواست خریدار در تمامی تقویم‌های جیبی چاپ شود.
این مصوبه در سی‌ونهمین نشست هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران به رای گذاشته شد و با 11 رای موافق به تصویب رسید. همچنین با چاپ تقویم جیبی به تعداد 2000 عدد و تقویم دیواری به تعداد 3000 عدد برای سال 99 موافقت شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. اگر امکان داره شماره حساب اعلام کنید که بتونیم واریز کنیم. من خارج از کشور هستم و دلم میخواد بتونم کمک کنم ولی الان امکان مراجعه حضوری ندارم.

  2. اگر این سالنماها نه تنها میان بهدینان بلکه بگونه گسترده و بخوبی در کشور بازاریابی و فروخته شودشاید سوددهی آن دیگر نیاز به دادودهش برای چاپ آن را از میان می برد.

  3. همزمان با ثبت زادروز اشوزرتشت در تقویم کشوری این تصمیم انجمن بسیار پسندیده است . فقط دونکته اولا برای پرداخت مبلغ چه راهکاری وجود دارد ثانیا چرا فقط بر روی تقویمهای جیبی نام خیر اندیشان ذکر میشود چه اشکال دارد در تقویمهای دیواری هم درج شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-09