لوگو امرداد

دعوت انجمن زرتشتیان تهران برای عضویت در شورای حل اختلاف

شورای حل اختلافانجمن زرتشتیان تهران از زرتشتیان دارای شرایط برای عضویت در شورای حل اختلاف زرتشتیان در تهران دعوت کرد.

پیرو آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران، برپایه‌ی قانون افراد علاقمند برای عضویت در این شورا بایسته است زرتشتی و ساکن تهران، دارای حُسن شهرت به امانت و دستکم ۳۰ سال تمام داشته باشند. از دیگر شرایط عضویت در این شورا داشتن حداقل مدرک کارشناسی و نداشتن سابقه محکومیت موثر کیفری است.

همچنین برپایه‌ی ماده هفت همین قانون: قضات، کارکنان دادگستری، وکلا و مشاوران حقوقی، کارشناسان رسمی دادگستری و کارکنان نیروهای نظامی ‌و انتظامی‌جمهوری اسلامی ‌ایران و نیروهای اطلاعاتی تا زمانی که در سمت‌های شغلی خود هستند حق عضویت در شورا را ندارند.

همکیشان علاقمند و دارای شرایط یادشده، تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ خورشیدی فرصت دارند، مدارک خود شامل تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی و یک قطعه عکس را بیشینه در ساعات اداری به دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران تحویل داده و رسید دریافت کنند.

شعبه‌ی شورای حل اختلاف ویژه‌ی زرتشتیان در راستای گسترش فرهنگ صلح و سازش میان همکیشان، حل اختلاف برپایه‌ی آیین‌نامه‌ی احوال شخصیه‌ی زرتشتیان و کاستن از پرونده‌های دعاوی راه‌اندازی شده است. شعبه‌ی حل اختلاف زرتشتیان تهران در آیینی با باشندگی نمایندگان قوه قضاییه، نمایندگانی از هازمان زرتشتیان و ابلاغ حکم اعضای شعبه روز ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۹ خورشیدی گشایش یافت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09