تصاویری از درختکاری در محوطه دخمه اله‌آباد

امروز 12 اسفندماه با همازوری همکیشان و هموندان انجمن زرتشتیان اله‌آباد درختکاری در محوطه دخمه انجام شد.

به گزارش انجمن زرتشتیان اله‌آباد، این برنامه از ساعت ۹ بامداد با گردآمدن همکیشان در محوطه دخمه اله‌آباد آغاز شد. همزمان با آیین درختکاری، مدیرکل منابع طبیعی استان یزد و همراهان و رییس شورای روستای اله‌آباد از دخمه و آتشکده بازدید کردند و قول همکاری و یاری در کویر زدایی منطقه دادند. انجمن زرتشتیان اله‌آباد از ایشان که نهال به‌ رایگان در اختیار انجمن‌ گذاشته‌اند، سپاسگزاری کرده است.

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. درختکاری در زمین شوره زار و آبیاری درخت در جایی که آب برای نوشیدن به اندازه کافی نیست ، ان هم در حاشیه کوه دخمه که کسی از ان مرتفع نمی شود ، منطقی نیست ،‌سال دیگه ، اگه یه درخت سبز اونجا باقی بود ، من از این پست عذر خواهی می کنم ، التماس تفکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *