لوگو امرداد

معرفی مکان ناشران زرتشتی در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران

14020212000749 Test NewPhotoFreeسی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ست» از 20 اردیبهشت‌ماه کار خود را آغاز می‌کند؛ در این رویداد فرهنگی بزرگ در حوزه‌ی کتاب، نشر فروهر، بَرسَم و هیرومبا، سه ناشر زرتشتی، همراه با بیش‌از سه هزار ناشر به‌گونه‌ی فیزیکی و مجازی آثار ارزشمندشان را ارایه و در دسترس دوستداران کتاب قرار می‌دهند.

در گفت‌وگو با دیناز دهنادی مدیریت و صاحب امتیاز نشر برسم و بهنام مبارکه، مدیریت و صاحب امتیاز نشر هیرمبا دو ناشر تخصصی متون زرتشتی، موقعیت مکانی غرفه‌های فروش فیزیکی در نمایشگاه کتاب تهران و هم فروش مجازی و تعداد عنوان کتاب را جویا شدیم.

نشر برسم و نشر هیرمبا به طور مستقل ولی در یک غرفه کتاب و فضای مشترک در نمایشگاه میزبان دانش‌پژوهان آیین و فرهنگ ایران هستند. این غرفه در مصلی تهران سالن شبستان، راهرو ۲۶ غرفه ۵ پابرجاست.

نشر برسم دومین ناشر زرتشتی با بیش از یک دهه فعالیت، پیوسته در نمایشگاه کتاب مشارکت داشته و امسال با ۶۴ عنوان کتاب که ۶ کتاب جدید به آن افزوده خواهد شد در فضای فیزیکی نمایشگاه برای ارایه‌ی تازه‌های نشر حضور دارد و هم با 59 عنوان کتاب در سامانه بخش فروش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب مشارکت دارد. اینستاگرام نشر برسم به نشانی barsam_publishing تازه‌های نمایشگاه کتاب را بازتاب می‌دهد. فهرست نشر برسم

نشر هیرمبا سومین ناشر زرتشتی، برای سومین بار در مدت فعالیت پنج ساله‌ی خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شرکت می‌کند. امسال توانسته با وجود مشکلات فراوان پیش‌رو در چاپ و نشر کتاب، به آمار رسمی نمایشگاه دست یابد و با ۴۳ عنوان کتاب در این همایش بزرگ شرکت می‌کند. نشر هیرمبا در هر دو نمایشگاه فیزیکی و مجازی شرکت می‌کند. همچنین در مدت نمایشگاه با بازدید از اینستاگرام نشر هیرمبا به نشانی hiromba.publication به خبرهای روز نمایشگاه دسترسی پیدا خواهید کرد. فهرست نشر هیرمبا

انتشارات فروهر قدیمی‌ترین ناشر زرتشتی وابسته به سازمان جوانان زرتشتی تهران به مدیر مسوولی فرزانه گشتاسب در نمایشگاه فیزیکی و مجازی کتاب حضور دارد. موقعیت مکانی غرفه‌ی فیزیکی انتشارات فروهر در راهرو 12 غرفه 27 جای دارد. تا اکنون عنوان کتاب‌ها به دستمان نرسیده و چشم به راه تکمیل خبر هستیم.

نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی ایران هرساله در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. نمایشگاه کتاب تهران سال 1402 از چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه کار خود را در مصلای تهران، خیابان شهید بهشتی، روبه‌روی خیابان میرعماد آغاز می‌کند و تا شنبه 30 اردیبهشت ادامه می‌یابد. ناشران حاضر در بخش فیزیکی نمایشگاه، تازه‌های نشر خود در چهار سال اخیر را عرضه می‌کنند. دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی از ساعت 10 تا 20 می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.
سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب همزمان در سامانه‌ی مجازی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندانی که قصد خرید از نمایشگاه مجازی را دارند به سامانه‌ی فروش با نشانی https://book.icfi.ir مراجعه کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09