لوگو امرداد
سازمان زرتشتیان واشینگتن دی سی برگزار می‌کند

آگاهی‌رسانی از هفدهمین بازی‌های زرتشتیان ۲۰۲۰

سازمان زرتشتیان شهر بزرگ واشینگتن دی سی (ZAMWI)، هفدهمین بازی‎‌های زرتشتیان ۲۰۲۰ را با شعار جامعه کوچک، رویاهای بزرگ، همبستگی قویتر بودن! در بالتیمور، بزرگترین شهر و مرکز فرهنگی ایالت مریلند آمریکا برگزار می‌کند.

کمیته مشاوران پیکارهای ورزشی زرتشتیان۲۰۲۰، ورزشکاران، باشندگان (تماشاچیان)، داوطلبان، دوستان و خانواده‌ها از سراسر دنیا را به پیکارهای زرتشتیان ۲۰۲۰  در روزهای یکم تا پنجم جولای فراخوانده است. کمیته مشاوره پیکارهای ورزشی زرتشتیان به کوشش فرشید بهمردی مدیریت می‌شود.

این دوره از بازی‌ها، ورزشکاران در رشته‌های والیبال، بسکتبال، تنیس روی‌میز، تنیس، شنا، دو و میدانی به رقابت می‌پردازند. در این دوره از پیکارها  هزینه برای کسانی که  زودتر نام‌نویسی کنند، کمتر خواهد بود . آگاهی بیشتر از راه تارنما به نشانی https://www.zgames2020.com/register.html در دسترس است.

پرسش‌ها در زمینه‌ی این پیکارها از طریق ایمیل خانم بهار برومندراد ، فرنشین کمیته‌ی نام‌نویسی به نشانی [email protected] پاسخ داده خواهد شد. همچنین آگاهی بیشتر در  اینستاگرام به نشانی 2020zgames@ بخوانید.

برگزاری مناسب این رویدادها با یاری داوطلبان امکان پذیر است. افرادی که در این پیکارهای ۴ روزه خواهان همکاری داوطلبانه هستند، در تارنما به نشانی https://www.zgames2020com/volunteer.html برگه‌ی نام‌نویسی را تکمیل کنند.

برگزاری پیکارها و رقابت‌های تنگاتنگ، دوستانه و پرشور در این رویداد با کمک‌های مالی دهشمندان امکان‌پذیر خواهد بود. برای کمک مالی تارنمای /https:/www.zgames2020.com/donate.html در دسترس است.

چنانچه شما مالک شرکت تجاری هستید می‌توانید با اسپانسر شدن ، بهترین تبلیغ را برای کسب و کارتان انجام دهید. گروه ارتقاء مالی بسته‌هایی (پکیج) برای اسپانسری آماده کرده که می‌توان با انتخاب آنها در این رویداد سهیم شد. برای دریافت آگاهی بیشتر به تارنمای https://www.zgames2020.com/sponsor.html بروید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06