لوگو امرداد

مهر ایزد و روز صنعت چاپ شاد باد

بنیادگذار صنعت چاپ و نشر زرتشتیان ایران روانشاد کیخسرو خسرویانی راستی
بنیادگذار صنعت چاپ و نشر زرتشتیان ایران روانشاد کیخسرو خسرویانی راستی

در روز صنعت چاپ و در آستانه چاپ سالنمای سال جدید، سالنمای راستی درخواست می‌نماید چنانچه دگرگونی (تغییری) در نشانی و دورواج (تلفن) انجمن‌ها و سازمان‌های زرتشتیان پیش آمده است، به آگاهی برسانند.

روز مهر ایزد و شهریورماه 3761 اوستایی (ایران باستان)، 11 شهریور خورشیدی، دوم سپتامبر میلادی روز صنعت چاپ و هفتادوچهارمین سالگرد صنعت چاپ زرتشتیان ایران را نوید می‌دهد. راه دشوار چاپ و نشر زرتشتیان ایران به یاد کیخسرو خسرویانی راستی بنیادگذار صنعت چاپ زرتشتیان ایران با یاری شما همکیشان و فرهنگ‌دوستان ایران‌زمین همه ساله شکوفا می‌شود.
درخت تنومند سالنمای راستی در تمام روزهای سال می‌کوشد و در تلاش است تا با چاپ و نشر خود در نخستین روز نوروز به یاری شما نیک ‌اندیشان ونیک ‌گفتاران و نیک کرداران برگی از تاریخ کهن زرتشتیان و ایران باستان را نو گرداند و از اهورامزدا خواهان تندرستی و پیروزی و پایندگی و برکت برای ایران و جهانیان است. آنچه برای شکوفایی این درخت فرهنگی و آیینی نیاز است یاری شما همکیشان برای بهتر چاپ‌شدن است. خواهشمندیم چنانچه دگرگونی در نام و نشانی و دورواژ (تلفن) انجمن‌ها و سازمان‌ها و ارگان‌های زرتشتیان پیش آمده و یا همکیشان گرامی خواهان اضافه شدن و دگرگونی نام و نشانی و دورواج خود در راهنمای پیشه‌های زرتشتیان هستند تا پایان شهریورماه 3761 (1402) به آگاهی برسانند. همچنین سالنمای راستی نظرات و پیشنهادات شما را پذیرا است. خواهشمندیم سفارشات خود را تا پایان آبان ماه 3761 (1402) به آگاهی برسانید تا بتوانیم با یاری یکدیگر و دست‌های برافراشته به سوی اهورامزدا نوروز 3762 (1403) و هفتادوپنجمین سال چاپ و نشر پیاپی سالنمای آگاهی‌دهنده‌ی راستی را جشن بگیریم. هما زوربیم. همازور هما اشوبیم.

با نشر راستی در پیوند باشید:

دور‌واج. 88938812

پیام‌گیر. 88731949

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-30