بازگشایی کلاس‌های دینی دانش‌آموزان زرتشتی کرمان

باز گشایی کلاس‌های دینی دانش‌آموزان زرتشتی کرمان پسین پنجشنبه ششم مهرماه در آتشکده کرمان برگزار شد.
در ابتدا موبدیار مهرزاد کاویانی بندهایی از گات‌ها را خواند و سپس مجری شکیلا شهریاری به دانش‌آموزان رسیدن ماه مهر را شادباش گفت. آموزگاران هر پایه آموزشی با دانش‌آموزان خود آشنا شدند. به نامگانه ایرج ایزدی و دینیار کاویانی و فریدون زرتشتی به هر دانش‌آموز کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و به نامگانه شاه‌بهرام فیروزی کیف و نوشت‌افزار داده شد. در ادامه با چای و کیک از همکیشان پذیرایی شد. در زیر عکس‌های این بازگشایی را می‌بینید:

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. با بهترین درودها ، سپاس و افرین به دست اندرکاران کلاس دینی کرمان که به دانش اموزان پروانه و آزادی داده اند تا با هر لباس و فرمی در کلاس شرکت کنند. شادی و تندرستی تان روزافزون باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *