لوگو امرداد

آیین‌نامه نام‌نویسی بیست و چهارمین جشنواره موسیقی زرتشتیان

photo 2023 10 29 17 54 52کانون دانشجویان زرتشتی با آغاز نام‌نویسی، پوستر و آیین‌نامه بیست و چهارمین جشنواره موسیقی زرتشتیان را منتشر کرد.

به گزارش کانون دانشجویان زرتشتی، بیست و چهارمین جشنواره موسیقی زرتشتیان در دو بخش اصلی (رقابتی، غیررقابتی) و جنبی برگزار می‌شود.
بخش‌های رقابتی و غیررقابتی ویژه زرتشتیان خواهد بود و در دو رده گروه‌نوازی و تک‌نوازی برگزار می‌شود. به مقام‌های اول تا سوم بخش هم‌نوازی و تک‌نوازی جوایز ارزنده از سوی کانون دانشجویان زرتشتی پیشکش خواهد شد.
هنرمندان زرتشتی از تارنما کانون دانشجویان زرتشتی نام‌نویسی انجام دهند. پیش از نام‌نویسی آیین‌نامه را بخوانید و با قوانین داوری و مدت زمان اجرا آشنا شوید. برای هنرمندان غیرتهرانی با به حدنصاب‌رسیدن شمار درخواست‌دهندگان خوابگاه مهیا خواهد شد.

بخش جنبی نیز ویژه اجرای گروه‌ها و نوازندگان غیرزرتشتی افزوده شده است که در بخش در دو بخش اصلی رقابتی و غیررقابتی نمی‌توانند شرکت کنند. هدف بالارفتن انگیزه شرکت‌کنندگان در جشنواره است.

شرکت‌کنندگان در هنگام نام‌نویسی می‌بایست ویدیویی از قطعه‌ای که می‌خواهند در جشنواره اجرا کنند را بارگذاری کنند.

زمان نام‌نویسی از ششم تا دهم آبان‌ماه خواهد بود. بیست و چهارمین جشنواره موسقی زرتشتیان ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و فرصت نام نویسی از ۶ آبان آغاز شده است و تا دهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

آیین‌نامه جشنواره موسیقی ۲۴

آیین نامه جشنواره موسیقی ۲۴ 1 آیین نامه جشنواره موسیقی ۲۴ 2 آیین نامه جشنواره موسیقی ۲۴ 3 آیین نامه جشنواره موسیقی ۲۴ 4 آیین نامه جشنواره موسیقی ۲۴ 5 آیین نامه جشنواره موسیقی ۲۴ 6 آیین نامه جشنواره موسیقی ۲۴ 7 آیین نامه جشنواره موسیقی ۲۴ 8

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-13