آیین جَشَن‌خوانی درگذشت اشو زرتشت در تهران

انجمن زرتشتیان تهران آیین آفرینگان‌خوانی یادروز درگذشت اشوزرتشت را در تالار ایرج برگزار کرد.
آیین جَشَن‌خوانی یادواره‌ی اشو زرتشت با اوستا خوانی موبدان هرمز خسرویانی و انوشه باستانی و باشندگی هم‌کیشان در ساعت8:30 روز خیر ایزد از ماه دی در گاهشماری زرتشتی برابر با سه‌شنبه پنجم دی‌ماه ۱۴۰2 در تالا ایرج برگزار شد.

  موبدان انوشه باستانی و هرمز خسرویانی

 

افشین نمیرانیان، فرنشین انجمن زرتشتیان تهران

 

فرامرز پوررستمی، سخنگوی انجمن زرتشتیان تهران

فرتورها از مژگان مژگانی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *