لوگو امرداد

پیام سپاسگزاری دکتر پرویز اهورایی

35 bozorgdasht ahoorayi akas mojgan mojgani 1دکتر پرویز اهورایی در پیامی از سازمان جوانان زرتشتی فروهر و دیگر افراد و نهادهایی که در برگزاری آیین بزرگداشت وی همکاری داشته‌اند، سپاسگزاری کرد.

آیین گرامیداشت دکتر پرویز اهورایی به پاس ارج‌نهادن و سپاس‌داری از 60 سال همیاری، هم‌اندیشی و کوشش‌های بی‌‌وقفه‌ی ایشان در نخستین برنامه از رشته برنامه‌های سپاس فروهر، پنجشنبه 23 آذر ماه 1402 برگزار شد. دکتر  پرویز اهورایی در پیامی از دست‌اندرکاران و باشندگان بزرگداشت خود سپاسگزاری کرد. متن پیام ایشان در ادامه آمده است:

به یاری اهورامزدا

بدین وسیله از هیات‌مدیره گرامی سازمان جوانان زرتشتی فروهر و سایر هموندان و دست‌اندرکاران آن ارگان و کلیه مراکز زیرمجموعه این سازمان که در برگزاری آیین سپاس از اینجانب همت گمارده‌اند، صمیمانه سپاسگزارم.
همچنین از جناب آقای دکتر اختیاری، نماینده محترم ایرانیان زرتشتی، از گرامیان: هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران، هیات‌مدیره سازمان زنان زرتشتی، کانون دانشجویان زرتشتی، انجمن شریف‌آباد (اشا)، هفته‌نامه امرداد و جناب آقای مهندس پرویز ملک پور سپاسگزاری می‌نمایم.
سپاس ویژه از زحمات و اجرای شایسته مهربانوی فرهیخته موبد دکتر راشین جهانگیری و همه کسانی که اینجانب را مورد لطف و محبت قرار داده‌اند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-26