لوگو امرداد

نوبت دوم مجمع فوق‌العاده انجمن زرتشتیان تهران برگزار می‌شود

photo 2024 01 01 10 10 34نوبت دوم مجمع همگانی عادی به‌طور فوق‌العاده انجمن زرتشتیان تهران با دستور کار معین، آدینه 15 دی‌ماه در تالار ایرج برگزار خواهد شد.

پیرو آگهی دعوت هیات‌مدیره‌ی گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران، باتوجه به عدم تشکیل نوبت نخست به دلیل عدم احراز حدنصاب قانونی، از کلیه همکیشان واجد شرایط دعوت شده است تا در مجمع همگانی عادی به‌طور فوق‌العاده (نوبت دوم) که راس ساعت 9:30 بامداد رام ایزد و دی ماه برابر با آدینه 15 دی‌ماه 1402 خورشیدی در تالار ایرج برگزار می‌شود، شرکت نمایند. همراه داشتن کارت شناسایی انجمن زرتشتیان تهران الزامی است.

دستور جلسه:

  • اخذ مجوز تبدیل به احسن ملک اهدایی روانشاد فری‌چهر فریدونیان
به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. من در این زمینه تخصصی ندارم، ولی به نظرم می‌رسد با این چاهی که برای خرج کردن پول حاصل از فروش این ملک کنده شده، همه آن‌چه به دست می‌آید، به باد می‌رود. این «تبدیل به احسن» نیست، بلکه «تبدیل به مخارج روزانه انجمن» است, که خود چاه ویلی‌ست که انتها ندارد. این یعنی هدر دادن سرمایه ثابت انجمن. نگاه کنید به تاریخچه فروش املاک انجمن. بدون تردید از پول هیچ‌کدام خیری حاصل نشده.
    به نظرم تا پیدا کردن مورد واقعی «تبدیل به احسن» نباید فروخت. نه این ملک را، بلکه هیچ ملکی را.

  2. املاک و زمینها، سهم آیندگان از کارهای امروز ماست.
    همانطوری که از گذشتگان به ما به وقف رسیده و دلگرمی ای در جهت وجود سرمایه ای برای انجمن و تمام جامعه است، شایستهد است چنین دلگرمی ای برای نسل بعد نیز به یادگار گذاشته شود.
    باید سرمایه ها را زیاد کرد، نه اینکه از آنها کاست و به مصرف خرج انجمن گذاشت.
    خواهش میکنم در تبدیل این ملک به احسن در صورت رای به فروش زمین، دقت کافی را هموندان محترم انجمن داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-20