لوگو امرداد
در نشست 61 گردش 45 انجمن زرتشتیان تهران

مشخص‌شدن سرنوشت ساختمان کیخسروی

photo ۲۰۲۳ ۰۹ e1697036259383

با تصویب یک مصوبه سرنوشت ساختمان کیخسروی مشخص شد و قرار است این ساختمان تا پیش از تابستان تکمیل و به شکل هتل آپارتمان واگذار شود.

-جهت تکمیل ساختمان کیخسروی، قرار شد ساختمان یکجا برای هتل آپارتمان واگذار و مبلغ چهار میلیارد تومان به‌صورت ودیعه و اجاره ماهیانه برابر نظر کارشناسی و به شکل توافقی بعد از تکمیل واگذار گردد. پیش از این انجمن زرتشتیان تهران در فراخوانی از زرتشتیان نیز دعوت کرده بود که جهت جذب نقدینگی برای تکمیل این پروژه ساختمانی، به ازای اخذ شرایط بهره‌برداری همکاری کنند که با استقبال مواجه نشد. آدینه چهارم اسفندماه در نشست فراخوان برای تامین نقدینگی برای ساختمان کیخسروی، پیشنهاد‌های ارایه شده، بررسی شد. با توجه به ناتمام بودن نوسازی و عدم بودجه انجمن برای تکمیل، با واگذاری ساختمان به مستاجری که پیش از تکمیل، هزینه را بپردازد موافقت شد تا این ساختمان پس از ۱۷ سال در مدت معین پیش از تابستان تکمیل شود و با توجه به مقررات ملی ساختمان و نظام‌مهندسی برای اخذ پایان کار دچار مشکل نشود.

میزان عیدی مستمری‌بگیران

– با پیشنهاد عیدی به مستمری‌بگیران مبلغ دو میلیون و 500هزار تومان موافقت شد.

پیشکش کارت هدیه به مناسبت جشن اسفندگان

-مقرر گردید به کلیه بانوان هم‌کیش که به هر نحوی با انجمن همکاری می‌کنند به مناسبت جشن اسفندگان اعم از کارکنان دایمی، ساعتی و روزمزد، معلم‌ها و اعضای بانوی هیات‌های اجرایی، کارت هدیه چهارصد هزارتومانی داده شود.

تامین هزینه خرید سرور و مادربرد دبیرخانه

-برای تعمیر و خرید مادربرد و سرور تهیه شده برای کارت زرتشتی و دیگر کارهای دبیرخانه تا مبلغ ۱۲ میلیون تومان پرداخت شود.

پذیرشگاه موقت برای اسکان مسافران نوروزی در تهران

-آماده‌سازی طبقه دوم منزل روانشاد دکتر بهرام پرورش (ساختمان قدیم مهدکودک پرورش واقع در خیابان حافظ، کوچه هورتاب) با جاسازی در، چارچوب، رنگ‌آمیزی و گچ کاری برای بهره‌برداری موقت به عنوان پذیرشگاه، موافقت گردید. قرار است این محل با پنج اتاق تا عید نوروز آماده شود و امکان پذیرش مسافران زرتشتی را داشته باشد.

گزارش

در این نشست درباره‌ی برگزاری جشن دیدوبازدید عید هم‌ گفت‌وگو شد.

نوذر نوذری، دبیر انجمن زرتشتیان تهران، گزارش نشست هفتگی  این انجمن را که هر دوشنبه برگزار می‌شود، در اختیار تارنمای امرداد قرار داد.

شصت و یکمین نشست هفتگی هیات مدیره انجمن زرتشتیان تهران گردش 45 در روز هفتم اسفندماه ۱۴۰۲، برگزار شد. این نشست هفتگی پس از دو ساعت و نیم گفتگو و هم اندیشی درباره‌ مصوبه‌ها و ارایه گزارش با باشندگی 18 هموند هیات مدیره و یک بازرس از هیات بازرسان، ساعت 20:30 به کار خود پایان داد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با درود
    سپاس از اهوررامزدای بی همتابابت باز شدن مجدد تارنمای امرداد واطلاع رسانی گزارش هفتگی انجمن و افسوس بابت قرار گرفتن ساختمان کیخسروی در کنار ساختمانهای نوساز دیگر مانند ساختمان روبروی بیمارستان فیروزگر که نه همکیشان ازان بهره مند میشوند نه به انجمن کمکی میشود و هموندان انجمن را از این بی پولی رهایی میبخشد.

    1. همکیش عزیز انجمن باید به فکر باشد که املاک نوساز شود باید یک ملک فدای ملک دیگر شود چون همانطور که قبلا گفته شد فراخوان دادخواهی و دهش فایده ندارد چون وقتی ملکی کهنه و قدیمی میباشد باید مدام هزینه ی بالا و کلانشود که کهنه گی آن برطرف شود. ما باید افکار پوسیده را کنار بگذاریم و به با همت خود انجمنیها املاک را به درجه ی مطلوب و شایسته رسانیم. این مطلب برای ساختمان امرداد هم صدق میکند وقتی از این کوچه عبور میکنی ساختمان را بشدت مخروبه میبینیم اگر وقف است و اینهمه دهشمند به امرداد کمک میکنند فکر به حال و روز آینده امرداد و بنیاد جمشید نمیکنند. برای این کار راههای زیادی موجود است ساخت وساز مجدد.تعمیرات اساسی. فروش و تحویل گرفتن ساختمانی نوساز و در خور و شایسته ی یک مجموعه ی فرهنگی ایرانی.اگر این ملک مربوط به انجمن نیست چرا مسئولان این ملک چاره و راهکار خود را به اجرا نمیگذارند. امیداست که به فکر شادی و آرامش همدیگر باشیم. از اهورامزدا خواهان بهبودی اوضاع همکیشان میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-28