لوگو امرداد
در نشست 63 گردش چهل و پنج انجمن زرتشتیان تهران :

بهره‌بردار مجموعه ورزشی بابک خراشه مشخص شد

photo 2023 09 28 12 27 32 e1695891583418مجموعه ورزشی بابک خراشه که کنار همایشگاه مارکار تهرانپارس قرار دارد با توجه به نتیجه مزایده به یک هم‌کیش واگذار شد.

در این نشست گزارشی درباره بهره‌برداری از مجموعه ورزشی بابک خراشه که به‌صورت مزایده انجام شده بود بیان شد. کمیته معاملات پس از بررسی‌های لازم از بین یازده پیشنهاد مطرح‌شده و با توجه به اهمیت مجموع بررسی امتیازات و خدمات به جامعه و قیمت پیشنهادی، برنده را یکی از هم‌کیشان باسابقه و خوشنام اعلام کرد. مجموعه ورزشی بابک خراشه شامل استخر و مجموعه ورزشی است. استخر کاربری آب‌درمانی دارد و نیازهای جامعه و هم‌کیشان در این باره بررسی شد و با توجه به اینکه گنجایش سانس‌های سالن خیلی بیشتر بود، تصمیم به مزایده گرفته شد تا از تمام ظرفیت آن استفاده گردد و شرایط ویژه‌ای برای استفاده هم‌کیشان در نظر گرفته شده است. مبلغ پایه سالن ورزشی بابک خراشه توسط کارشناسان تاسیسات ورزشی و ساختمان تعیین شده بود که این مبلغ به‌صورت پایه بود و افراد اسناد مزایده را بایستی خریداری می‌کردند. در مزایده شرکت‌های مطرح در این حوزه نیز درخواست داده بودند و حتا قیمت‌ها چندین برابر قیمت پایه بود که نشان می‌داد تقاضا در آن منطقه برای مجموعه ورزشی وجود داشته است. برای بهره‌برداری و نصب تجهیزات، یک مدت سه‌ماهه به برنده مزایده زمان داده شد و با گرفتن مجوزهای لازم آماده راه‌اندازی نماید. پس از راه‌اندازی پرداخت اجاره آغاز می‌شود.

پاکسازی آدریان تهران

گزارشی درباره‌ی پاکسازی آدریان تهران که آدینه گذشته در آن گروهی از هم‌کیشان همازور کردند، بیان شد.

ارایه خدمات به بازدیدکنندگان آدریان در نوروز

بنابر گزارش کمیسیون فرهنگی، آتشکده در ایام نوروز برای ارایه خدمات باز است. بنابراین باید هماهنگی‌های انجام شود که در صورت نیاز، شخصی در آنجا به پرسش‌های بازدیدگنندگان پاسخ دهد و توضیحات تاریخی درباره‌ی ساختمان آدریان به بازدیدکنندگان ارایه دهد. با توجه به روزهای تعطیل نوروز که بخشی از کارکنان انجمن به مرخصی می‌روند بایسته است هماهنگی‌های دقیقی برای ارایه خدمات شایسته‌تر به هم‌کیشان و بازدیدکنندگان انجام شود.

گزارش کمیسیون مالی از صندوق شاورهرام ایزد

کمیسیون مالی گزارشی از بازگشایی صندوق‌های شاورهرام ایزد و آدریان ارایه کرد در این گزارش آمده است، حدود صدوبیست میلیون تومان هم‌کیشان دهش کرده‌اند.

موضوع چهارشنبه‌سوری و پذیرشگاه موقت

گزارشی هم درباره آیین چهارشنبه‌سوری در مارکار  بیان شد.

مجموعه پذیرشگاه از واپسین روزهای این هفته آماده بهره‌برداری است و در این باره کمیسیون خدمات گزارش  خود را به انجمن داد.

استقبال هم‌کیشان از دریافت تقویم

درباره توزیع تقویم هم انجمن با استقبال مواجه شد به‌طوری که پیش از بازشدن در انجمن هم‌کیشان در صف ایستاده بودند و این جمعیت باعث غافلگیری دبیرخانه شد. بیش از دو هزار تقویم توزیع گردید.

مصوبات

تعیین هزینه اقامت در پذیرشگاه موقت

با پیشنهاد هزینه اقامت هر نفر شبانه‌روز در مهدکودک پرورش به‌عنوان پذیرشگاه موقت ۵۰ هزار تومان موافقت شد.

تصویب کلیات آیین‌نامه سپاسگزاری

با کلیات آیین‌نامه سپاسگزاری از نیک‌اندیشان و دهشمندان به انجمن زرتشتیان تهران موافقت شد.

خدامراد مزداپور درباره تشکر از دهشمندان و نیک‌اندیشان گذشته درخواست داشت که در آیین‌نامه این بخش دیده شود تا هم‌کیشان با تاریخ و نام بزرگان جامعه آشنا شوند.

افشین نمیرانیان هم درباره گذاشتن مبلغ در آیین‌نامه دهشمندان سفارش کرد که سالانه با توجه به تورم، مبالغ بایستی دوباره اصلاح شود. پس بهتر است مبنای سطوح دهش به‌گونه‌ای انتخاب گردد که هرساله آیین‌نامه تغییر نکند مثلا گرم طلا یا چیزی که قیمتش به اصلاح نیاز نداشته باشد.

اخطار به ساکنانی که مدت اقامت آن‌ها به سررسیده

مقرر شد نامه کتبی برای ساکنان ساختمان‌های انجمن که مدت اقامت آن‌ها به پایان رسیده برای تصمیم‌گیری در سال جدید ارسال شود.

پیرو گفته نوذر نوذری، دبیر انجمن زرتشتیان تهران که گزارش نشست‌های هفتگی انجمن را در اختیار تارنمای امرداد قرار می‌دهد، این واپسین نشست انجمن در سال ۱۴۰۲ بود.

شصت و سومین نشست هفتگی هیات مدیره انجمن زرتشتیان تهران گردش 45 در روز  دوشنبه 21 اسفندماه ۱۴۰۲، برگزار شد. این نشست هفتگی در ساعت 18 آغاز شد و پس از دو ساعت و نیم گفت‌وگو و هم‌اندیشی درباره‌ مصوبه‌ها و گزارش‌ها با باشندگی 19 تن از هموندان هیات مدیره و مهردادکاویانی و فرانک زنده نوش از هیات بازرسان در ساعت 20:30 به کار خود پایان داد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. درود….بهتر است که انجمن اعلام کند مبلغ اجاره سالن ورزشی خراشه صرف چه اموراتی قرار است بشود….

  2. درود
    جناب اقای پور رستمی گرامی دلیل محرمانه شدن نشست جلسات انجمن چه میباشد چرا و به کدامین دلیل به قول جنابعالی هموندان یا به عبارتی همکیشان میبایست اینگونه سربسته و گنگ ومبهم از اخبار نشست هفتگی انجمن خودشان مطلع شوند.شما هموندان انجمن اگر در راه راستی و درستی و خدمت به جامعه کمر همت بسته اید پس چرا باید اینگونه ما از زحمات شما مطلع شویم با احترام به تک تک گرامیان هموندان محترم انجمن در این تارنما متذکر میشوم شما هدف بغیر از خدمت به جامعه دارید در غیر این صورت بصورت واضح همانند گذشته خبرنگار امرداد در جلسات حضور و نشست بصورت کلی در تارنما قرار میگرفت .در انتظار پاسخ شما در همین تارنما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12