لوگو امرداد

فرهنگ اویم ایوک به قلم دکتر فرزانه گشتاسب برنده جایزه کتاب سال

farhang2کتاب «فرهنگ اویم ایوک» به قلم دکتر فرزانه گشتاسب، استاد و پژوهشگر زرتشتی، و نادیا حاجی‌پور در گروه زبان‌های باستانی و گویش‌های محلی برنده سی و هفتمین دوره جایزه‌ی کتاب سال ایران شد. 

«فرهنگ اویم ایوک» در گروه زبان‌های باستانی و گویش‌های محلی نوشته‌ی فرزانه گشتاسب و نادیا حاجی‌پور، کهن‌ترین فرهنگ دوزبانه‌ی‌ ایرانی به عنوان کتاب سال ایران شناخته شد. این کتاب با همکاری دو انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و فروهر سال 1397 به چاپ رسیده است. در گروه زبان‌های باستانی دو کتاب دیگر به دور نیمه نهایی این دوره از جایزه کتاب سال راه پیدا کرده بودند.

برگزیدگان سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال و بیست و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال در آیینی از سوی روابط عمومی خانه کتاب معرفی شدند و از آنان سپاسداری شد. این آیین با باشندگی حسن روحانی، رییس جمهور، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد، محسن‌ جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد، اشرف بروجردی، فرنشین سازمان اسناد و کتابخانه ملی، گروهی از مدیران و اهالی قلم و سفیران برخی کشورهای خارجی چهارشنبه 16 بهمن‌ماه 1398 خورشیدی در تالار وحدت برگزار شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09