سی و سومین همایش همازوربیم اله‌آبادی‌ها برگزار شد

انجمن زرتشتیان اله‌آباد یزد، سی و سومین همایش همازوربیم را برگزار کرد.

سی‌ و سومین همایش همازوربیم در روز آدینه ۱۸ بهمن‌ماه 1398 خورشیدی ساعت 9:30 با باشندگی شماری از همکیشان، نماینده‌ی ایرانیان زرتشتی در مجلس، معاون فرمانداری، بخشدار زارچ، دهیار اله‌آباد و مسوولان شهری و روستایی زارچ و اله‌آباد برگزار شد.
انجمن زرتشتیان اله‌آباد از دهشمند مروارید گشتاسب فریدون باستانی به پاس پرداخت همه‌ی هزینه‌های این آیین سپاسگزاری کرد.

همایش همازوربیم اله‌آبادی‌ها دو بار در سال به کوشش انجمن زرتشتیان اله‌آباد برگزار می‌شود.

آیین نیایش و گات‌ها‌خوانی، نازگل مالی، نیکتا مالی

شاهرخ باستانی، فرنشین انجمن زرتشتیان اله‌آباد

 

لیدا شهریاری، خوانش دکلمه
اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس

فرزانه بمانی، خوانش دکلمه و شاهنامه‌خوانی.

موبد پرویز مالی، به جا آوردن آیین گهنبارخوانی

 

فرتورها از سرور دهموبــد است.
4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. برای چه در این گردهم آیی ، تعدادی غيرهمکيش حضور دارند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *