لوگو امرداد

کارگاه آموزش کودک‌پروری در موسسه آوند برگزار می‌شود

in«من به مادری و پدری انتخاب شدم» عنوان همایشی است که همراه با برپایی کارگاه‌های «والد و کودک برای کودکان صفر تا 6 سال»  از سوی موسسه‌ی آوند، به فراخور هفته‌ی مادر، برگزار خواهد شد.
در همایش یادشده، آگاهی‌هایی درباره‌ی دوران پیش از بارداری، پیوند با جنین و دوران بارداری، در اختیار باشندگان گذاشته خواهد شد. افزون بر این که مادران باردار از دانستنی‌های پزشکی آگاه خواهند شد که در هنگام بارداری باید درپیش بگیرند. نقش پدران و مادران در پرورش فرزندان، از دیگر گفتارهایی خواهد بود که بدان پرداخته می‌شود.
در همایش موسسه‌ی آوند، فیروزه روستا، مدیر مرکز سلامت مادران، درباره‌ی «تاثیرگذارترین زمان شکل‌گیری شخصیت سالم» سخن خواهد گفت؛ گهرناز پشوتنی، کارشناس تربیت مربی و رفتار با کودک، کلیدهای فرزندپروری را در گفتاری باعنوان «فرزند، فَرِ زندگانی‌ست» پیش خواهد کشید و دکتر سجاد حق‌شناس، پزشک دانش‌آموخته‌ی اعصاب‌شناسی، «عوامل موثر رشد مهارت‌های ذهنی کودک» را با باشندگان همایش درمیان می‌گذارد.
این همایش در روز پنج‌شنبه یکم اسفندماه 1398 خورشیدی از ساعت 15 تا 17  در موسسه‌ی آوند برگزار می‌شود.
برای باشندگی در همایش یادشده، هماهنگی با موسسه‌ی آوند بایسته است. شماره‌های 22879270- 021 و نیز 22879280- 021 در اختیار دوستداران همراهی با این همایش گذاشته شده است.
برای برگزاری همایشی کارآمدتر و بهره‌مندی بیشتر از کارگاه آموزشی، موسسه‌ی آوند از باشندگان درخواست کرده است که کودک به همراه دو مراقب به همایش آورده شود.
مدیریت موسسه‌ی آوند با گهرناز پشوتنی است.
یادآور می‌شود که باشندگی در این همایش، رایگان است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06