گزارش تصویری از

حوزه رای‌گیری زرتشتیان در کرمان

رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس در حوزه زرتشتیان از ساعت ۸ بامداد آدینه دوم اسفندماه 1398 خورشیدی در شعبه شماره‌ی یک حوزه فرعی زرتشتیان واقع در تالار آتشکده‌ی کرمان همزمان با سایر شعبه‌ها برگزار شد.
همکیشان کرمانی در تالار آتشکده‌ی کرمان به پای صندوق‌های رای رفتند و به نامزد نمایندگی زرتشتیان در مجلس یازدهم رای دادند.

فرتورها از آریابرزن غیبی است

1842

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *