لوگو امرداد

ارایه بسته بهداشتی با هماهنگی انجمن زرتشتیان یزد

anjomanyazd 1

انجمن زرتشتیان یزد، در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا از  تهیه‌ی یک بسته‌ی بهداشتی برای ارایه به هر خانواده‌ی زرتشتی، خبر داده است.
انجمن زرتشتیان یزد به آگاهی رساند، پیرو هماهنگی به عمل آمده از سوی این انجمن، یک بسته‌ی بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده‌ی دست، محلول ضدعفونی کننده‌ی سطوح، ماسک و دستکش پلاستیکی یکبار مصرف، برای ارایه به هر خانواده همکیش زرتشتی تهیه شده است.
زرتشتیانی که خواهان دریافت این بسته هستند در اسرع وقت مبلغ 79 هزار تومان را به شماره کارت 9007-3978-1012-5892 به نام انجمن زرتشتیان یزد واریز و کد پیگیری و نام و نام خانوادگی خود را به شماره تلفن 09133749163 حتی‌الامکان در برنامه‌ی واتس آپ بفرستند و یا پیامک کنند.

نکات زیر شایان یادآوری است:

  • این بسته‌ی بهداشتی به سختی تهیه شده و هزینه‌ی آن با همان قیمت فروش عمده در کارخانه به همکیشان ارایه می‌شود و انجمن از این بابت سودی دریافت نخواهد کرد.
  • برای پخش حداکثری میان همه‌ی خانواده‌های زرتشتی، به هر خانواده فقط یک بسته تعلق می‌گیرد. درخواست می‌شود از واریز وجه به نام چند نفر از یک خانواده خودداری کنید.
  • بسته‌ی تهیه شده شامل یک لیتر محلول ضدعفونی کننده‌ی دست (ترکیبات الکل سفید70%، گلیسرین و …)، یک لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح (دیوار ، در، دستگیره ، زمین و ..) ، 10 عدد ماسک سه لایه و یک بسته دستکش پلاستیکی یکبار مصرف است.
  • پس از ارسال کد پیگیری واریز وجه به واتس اپ یا پیامک انجمن به شماره‌ی 09133749163، چگونگی دریافت بسته‌ی بهداشتی حداکثر تا روز بعد به شما آگاهی‌رسانی خواهد شد.
  • توزیع بسته‌ها از بامداد دوشنبه آغاز خواهد شد. حداکثر ظرفیت تهیه و توزیع، روزانه 200 بسته است.
  • زرتشتیان همه‌‌ی محله‌های زرتشتی‌نشین می‌توانند نسبت به سفارش این بسته اقدام کنند و مخصوص محله‌ی خاصی نیست.
  • پس از توزیع مرحله‌ی اول، درصورت وجود مازاد بسته بهداشتی‌، خانواده‌هایی که یکی از اعضای آن به بیماری کرونا مبتلا شده باشند می‌توانند بسته دوم را دریافت کنند.

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06