لوگو امرداد
واکنش رکاب‌زنان به درگذشت مهیار فرزانه، مدال‌آور ملی‌پوش

پویش برای کاستن از حادثه‌های جاده‌ای دوچرخه‌سواران

5744دوچرخه‌سواران ایران در پی درگذشت مهیار فرزانه، قهرمان با‌اخلاق و عضو تیم ملی نوجوانان دوچرخه سواری ایران، پویشی برای کاستن از حادثه‌های جاده‌ای دوچرخه‌سواران راه‌اندازی کردند.
مهیار فرزانه، نوجوان زرتشتی، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری، از مدال‌آوران و استعدادهای برتر کشور در رخداد تصادف هنگام تمرین جاده‌ای جان خود را از دست داد. در پی این رخداد، دوچرخه‌سواران سراسر کشور پویشی راه‌اندازی کردند و نسبت به این حادثه‌ی ناگوار واکنش نشان دادند. آن‌ها در این پویش با پخش تصویرهای دوچرخه‌سوارانی که هنگام تمرین در حادثه‌ی تصادف جان باختند، از رانندگان درخواست کردند، فاصله‌ی یک‌و‌نیم متری با دوچرخه‌سواران در جاده‌ها و خیابان‌ها را رعایت کنند.
در پیام دوچرخه‌سواران آمده است: «دوچرخه‌سواران در جاده‌ها به دنبال آرزو‌های خود و برای بالا بردن پرچم ایران سخت تلاش می‌کنند، اما با بی‌احتیاطی بعضی از رانندگان عزیز تا به امروز بسیاری از این سرمایه‌های این کشور از دست رفته‌اند. خواهش می‌کنیم درست رانندگی کنید و لطفا یک‌ونیم متر از دوچرخه سوار فاصله بگیرید.
نام شماری از دوچرخه‌سواران که جان خود را هنگام تمرین از دست داده‌اند:
*محمد تیرانداز سال ۱۳۸۶ در کرمان
*جسیم ایرانمش سال ۱۳۸۶ در کرمان
*علی نوروزیان سال ۱۳۹۴ در لرستان
*علی طالبیان سال ۱۳۹۰ در آذربایجان شرقی
*حامد ژاله سال ۱۳۹۶ در قزوین
*علی حیدری در اصفهان
*رضا احمدی در تهران
*مهیار فرزانه سال ۱۳۹۹ در یزد
جدا از دوچرخه‌سوارانی که جان خود را از دست دادند، رکاب‌زنانی هم بوده‌اند که بر اثر تصادف دچار جراحت‌های شدیدی شده‌اند».

درگذشت ناباورانه‌ی زنده‌یاد مهیار فرزانه، جامعه‌ی زرتشتی و ورزشی ایران را در اندوهی بزرگ گذاشت. با منش انسان‌دوستانه‌ و نیک‌اندیشی خانواده‌ی این قهرمان در اهدای اعضای فرزند عزیزشان، زندگی و امیدی دوباره به بیماران بخشیده شد. یادش ماندگار.

*برگرفته از خبرگزاری ایسنا

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05