لوگو امرداد

امرداد 425 چاپ می‌شود

chap425

نخستین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی امرداد در سال 1399 خورشیدی، پس از یک دوره‌ی چندماهه چاپ نشدن، یکشنبه یکم تیرماه، چاپ و در دسترس دوست‌داران و خوانندگان قرار می‌گیرد.
هفته‌نامه‌ی امرداد که به شوند (:دلیل) فراگیری بیماری کرونا و همچنین دشواری‌های مالی، در سه‌ماهه‌ی نخست سال 1399 به چاپ نرسید، تازه‌ترین شماره‌ی خود را یکم تیرماه چاپ و منتشر می‌کند. واپسین شماره‌ی امرداد (شماره‌ی 424)  18 اسفندماه 1398 خورشیدی، چاپ شد.
امرداد با سپاسداری از همراهی خوانندگان گرانقدر، در 21 سال گذشته، همچنان برای پویایی و ماندگاری پشتیبانی و یاری شما را خواستار است.

شماره‌ی 425 امرداد از راه دکه‌های روزنامه‌فروشی، نمایندگی‌ها، اشتراک ایمیلی و فروشگاه اینترنتی امرداد در دسترس خوانندگان قرار خواهد گرفت.

راه‌های دسترسی به هفته‌ی امرداد:

لینک اشتراک ایمیلی هفته‌نامه‌ی امرداد

لینک فروش پی‌دی‌اف تک‌شماره‌های هفته‌نامه امرداد

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. درودبر امردادوهمکاران عزیزتان،در این روزهای سخت ویروس کرونا،که همت کردید روزنامه هفتگی را به چاپ رساندید،بسیار پسندیده است،وامیدوارم بتوانید هر هفته آنرا انتشار دهید.

  2. بخشنودي اهورامزدا
    درود بر امرداديان بسيار شادكام شديم به شوند آنكه دوباره امرداد چاپ شد با نبود امرداد گويي انگار رواني در تن مان نيست هميشه شاد و تندرست و پاينده باشيد. جاويدان باد ايران زمين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06