لوگو امرداد

فراخوان پیوستن به مدرسه‌ی فوتبال باشگاه آترین

آترین فراخوانمدرسه‌ی فوتبال باشگاه آترین با انتشار فراخوان پذیرش بازیکن فوتبال و همکار مربیگری را به آگاهی رسانده است.
مدرسه فوتبال آترین دارای مجوز فعالیت از هیات فوتبال استان تهران بــه مدیریت افلاطون بهرامی و مدیر فنی شــهرام خسرویانی، با آغاز دوره‌ی رســمــی، اقدام به پذیرش بازیکن فوتبال و دعوت به همکاری از دوستداران مربیگری و یا مربی دارای مدرک، کرده است.
زمان نام‌نویسی از هنرجویان فوتبال و آغاز ترم تابستان یکم تیرماه 1399 خورشیدی اعلام شده است. تمرین‌ مدرسه‌ی فوتبال آترین در زمین چمن ورزشگاه شهید موگویی انجام می‌شود. بازیکنان زیر نظر مربیان دارای مدرک رسمی با آموزش اصولی و پایه‌ای، فوتبال را فرامی‌گیرند. پس از استعدادیابی و گزینش بازیکنان، راهیابی استعدادهای برتر فوتبال به تیم‌های پایه و مسابقه‌های باشگاهی فراهم می‌شود. دوستداران فراگیری ورزش فوتبال در همه رده‌های سنی، برای هماهنگی و دریافت آگاهی بیشتر می‌توانند با افلاتون بهرامی، مدیرعامل باشگاه آترین به شماره ۰۹۳۰۵۴۶۸۵۵۹ تماس بگیرند.

آترین همکاریباشگاه ورزشی آترین در راستای ایجاد فــرصــت کارآفرینی در این زمینه، همکیشان دوستدار فراگیری مربیگری و یا دارندگان مدرک رسمی را برای فعالیت در مدرسه‌ی فوتبال آترین به همکاری فراخوانده است. همکیشان برای دریافت آگاهی بیشتر و هماهنگی برای تست می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۰۵۴۶۸۵۵۹ (بهرامی) و یا ۰۹۳۶۶۲۳۷۳۱۹ (خسرویانی) تماس بگیرند
موسسه فرهنگی ورزشی آترین برابر با قوانین فدراسیون فوتبال در سطح باشگاهی به ثبت رسیده و در زمینه‌‌ی باشگاه‌داری، تیم‌داری در تمام گروه‌های سنی، آموزش، آکادمی فوتبال، همکاری با هیات فوتبال استان تهران و فوتسال بانوان فعالیت می‌کند. افلاطون بهرامی، پیشکسوت ورزشی هازمان زرتشتی، مدیرعامل و شهرام خسرویانی، کارشناس‌ارشد تربیت‌بدنی و دارای مدرک مربیگری درجه B از کنفدراسیون فوتبال آسیا مدیر فنی (AFC) باشگاه آترین هستند. آذرماه سال 1398 خورشیدی، در آیین پایانی پیکارهای فوتبال محلات و باشگاه‌های شمال‌شرق تهران، کاپ اخلاق و کاپ مقام اول زیرگروه لیگ دسته یک در رده سنی جوانان به باشگاه ورزشی آترین پیش‌کش شد. کسب سه دوره‌ی متوالی عنوان اخلاق و باشگاه برتر از هیات فوتبال شمال‌شرق تهران را در کارنامه‌ی ورزشی باشگاه آترین می‌توان نام برد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09