لوگو امرداد
در اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی

پخش زنده آیین گهنبار یادواره چهلمین جام جانباختگان

جام جانباختگان چهلمینبرگزاری چهلمین دوره پیکارهای ورزشی جام‌جانباختگان و یادواره‌ی از جان گذشتگان راه میهن در سایه‌ی سنگین کووید-19 امکان‌پذیر نیست. از این رو کانون داشجویان زرتشتی با برگزاری آیین گهنبار و یادواره‌ی پیکارهای ورزشی جام جانباختگان به گونه‌ی مجازی در اینستاگرام یاد و نام همیشه جاوید جانباختگان راه میهن را گرامی می‌دارد.
آیین گهنبار به یاد جانباختگان زرتشتی راه میهن و یادواره‌ی چهلمین جام جانباختگان در صفحه‌ی اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی به‌گونه‌ی برخط (لایو) پخش می‌شود.
پیرو آگهی‌‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی، در راستای زنده نگاه داشتن نام و یاد بزرگانی که برای پاسداشت گران‌مایه سرزمین‌مان ایران، از جان خود گذشتند، در شرایط حساس کنونی که با پایداری کووید-19 پیش‌آمده است و در پی آن عدم برگزاری آیین‌های حضوری؛ آیین گرامیداشت به همراه آیین گهنبار مجازی در تاریخ آدینه ۱۰ امردادماه 1399 خورشیدی ساعت 18:30 به یاد همه‌ی جانسپاران راه میهن برگزار می‌شود. این آیین در صفحه‌ی اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی به نشانی instagram.com/kdzir برخط (:آنلاین) پخش خواهد شد.
همچنین به فراخور پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان که هرساله در هفته‌ی نخست امردادماه برگزار می‌شده، در این دو هفته‌ی‌ پیش‌رو (۲۹ تیرماه تا ۱۰ امردادماه) چالش‌های گوناگونی در اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی گذاشته می‌شود. دوستداران می‌توانند از نشانی اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی در این برنامه‌ها غیرحضوری شرکت کنند. تهیه‌ی نماهنگ مناسبتی یکی از چالش‌های پیش‌بینی شده است. کانون دانشجویان زرتشتی در آگهی‌رسانی یادآوری کرده است که می‌کوشد همه‌ی ویدیوهای دریافتی در اینستاگرام کانون پخش شوند.
کانون دانشجویان زرتشتی ۴۰ سال پی‌درپی بهدینان، جوانان و ورزشکاران را به نام پرافتخار جام جان‌باختگان دور هم گردآورده است. سال 1398 خورشیدی سی‌ونهمین دوره پیکارهای ورزشی جام جانباختگان را با حضور ورزشکاران رشته‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال، تنیس روی‌میز، بدمینتون و شطرنج برگزار کرد. جام سی‌ونهم از ۳۱ تیرماه تا ۴ امردادماه در همایشگاه فرهنگی-ورزشی مارکار تهرانپارس برگزار شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. روانشان شاد باد، این مهربانان ایران زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10