لوگو امرداد
از تازه‌های نشر هیرمبا، سومین ناشر زرتشتی

کتاب زرتشت و مزدیسنان نوشته کورش نیکنام چاپ شد

WhatsApp Image 2020 07 19 at 14.23.48کتاب زرتشت و مزدیسنان؛ پرسش و پاسخ‌هایی در شناخت دین زرتشت، نوشته‌ی کورش نیکنام از سوی انتشارات هیرُمبا به چاپ رسید.
نگارنده‌ی اثر، سال‌ها پاسخگوی خواستارانی بوده که درباره‌ی زرتشت و مزدیسنان به طرح پرسش پرداخته‌اند. پاسخ‌ها برداشتی است ژرف از بینش زرتشت که به صورت ساده، کوتاه و به همان سان گویا بیان شده است.
نویسنده‌ی کتاب «زرتشت و مزدیسنان» در پیش‌گفتار آورده است:
در یک ضرب‌المثل آلمانی آمده: «پیامبران در زادگاه خویش غریب‌اند» بی‌گمان برای پیام‌آور ایرانی چنین روی داده است. زرتشت در زادگاه خود، سرزمین ایران، غریب و ناآشنا مانده است… باید پذیرفت که زندگی و اندیشه زرتشت بیش از پیامبران دیگر از آغاز زاده شدن تاکنون به کنکاش و چالش گرفته شده است…
در بخش آغازین کتاب به جایگاه زرتشت و مزدیسنان اشاره شده و در بخش پایانی پاسخ‌هایی برپایه‌ی یافته‌های میدانی، برداشت‌های درونی‌، نگرش بر دیده‌ها و شنیده‌های گوناگون آمده است.
کتاب با 616 رویه دربردارنده‌ی دویست‌وهشتاد پاسخ به پرسش کسانی است که در پی آشنایی و پیوستن به فرهنگ و فلسفه نیاکان خویش برآمده‌اند.
چاپ نخست کتاب «زرتشت و مزدیسنان»، در قطع رقعی با جلد سخت، در شمارگان 1000 نسخه تابستان 1399 خورشیدی از سوی انتشارات هیرمبا منتشر و به قیمت 90 هزار تومان روانه‌ی بازار کتاب شد.

پژوهشگران و دوستداران شناخت دین زرتشت برای خرید کتاب «زرتشت و مزدیسنان»، می‌توانند با دفتر امرداد به شماره‌ی 88325329 و 88325330 و 88325331 تماس بگیرند و یا از بخش فروشگاه تارنمای امرداد به نشانی زیر اینترنتی خریداری کنید:

پیوند (:لینک) فروش اینترنتی کتاب «زرتشت و مزدیسنان»

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. درود
    لطفا تعداد صفحات کتاب را هم در گزارش خود بنویسید. سپاس

  2. درود بهنام خواننده گرامی امرداد در بخشی از گزارش که نوشته شده:«کتاب با 616 رویه دربردارنده‌ی دویست‌وهشتاد پاسخ به پرسش کسانی است که در پی آشنایی و پیوستن به فرهنگ و فلسفه نیاکان خویش برآمده‌اند». به شمار صفحه‌های کتاب در 616 رویه و درون‌مایه‌ی کتاب اشاره شده است. سپاسگزار همراهی شما هستیم

    1. درود دوست گرامی
      شماره تلفن انتشارات در خبر آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-28