لوگو امرداد
نشست هفتگی انجمن زرتشتیان تهران

برنده‌ی مناقصه‌ی خانه‌ی «خرمن گیو» مشخص شد

2نشست ۴۲ گردش ۴۳ انجمن زرتشتیان تهران دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۵ خورشیدی برگزار شد.

کمیسیون ساختمان، پیمان‌کار «ساختمان خرمن گیو» مشخص شد

بهمن تیمساری هموند کمیسیون ساختمان درباره‌ی چگونگی تعیین برنده‌ی مناقصه‌ی ساختمان خرمن گیو گفت: «در نشستی که با هموندان کمیسیون معاملات داشتیم بنا بر معیارهایی که داشتیم برنده را مشخص کردیم. معیارهای کمیسیون ساختمان بدین‌گونه است: قیمت پیشنهادی پیمان‌کار ۴۵ امتیاز، شرکت در مرحله‌ی نخست فراخوان ۵ امتیاز، جزییات ارایه شده درباره‌ی مصالح ۱۵ امتیاز، زمان‌بندی اجرایی ۱۰ امتیاز، سابقه‌ی اجرایی فرد سازنده ۵ امتیاز، سابقه‌ی کاری مرتبط ۵ امتیاز، نمونه کار موجود ۵ امتیاز و سایر موارد ۱۰ امتیاز که جمع امتیازها ۱۰۰ می‌شود.»

تیمساری درباره‌ی شرکت‌کنندگان و برنده‌ی مناقصه‌ی پیمان‌کاری نیز گفت: «سه تن برای مناقصه ساختمان خرمن گیو شرکت کرده بودند که یکی از آن‌ها قیمت واحدی ارایه نکرده بود و فرد دیگر قیمت را ارایه کرده بود اما قیمت واقع‌بینانه نبود. فرد برنده‌ی مناقصه مهندس «بختیاری» است که پیش از این نیز در ساختمان «همتی»، ساختمان دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران و تالار پذیرایی با انجمن همکاری داشته است.»

او قیمت پیشنهادی «بختیاری» برای ساخت را یک میلیون و ۳۳۰ هزار تومان برای هر مترمربع دانست. تیمساری هزینه‌ی ساخت را در حال حاضر متری یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دانست و افزود که از آن‌جایی که ساخت خانه‌ی خرمن گیو نزدیک به ۱۸ ماه زمان می‌برد، این قیمت با توجه به تورم به متری یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد.

بهمن تیمساری افزود که از آن‌جایی که مهلت پروانه‌ی خانه‌ی خرمن گیو رو به پایان بود، گزینش پیمان‌کار برای خانه‌ی کیخسروی را کمی عقب انداختیم.

هموندان انجمن به مصوبه‌ی برنده‌ی پیمان‌کاری خانه‌ی خرمن گیو رای مثبت دادند.

 

کمیسیون مالی:

هزینه سم‌پاشی خوابگاه فلفلی یزد به مبلغ دو میلیون و ۳۰۰ هزار ریال

هزینه خرید «لرک» برای واج‌یشت گهنبار برای تاریخ بیستم مهرماه ۱۳۹۵ خورشیدی به مبلغ ۵ میلیون و ۲۸ هزار ریال

صورت هزینه مارکار تهران‌پارس به مبلغ ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال

این موارد تصویب شد.

 

کمیسیون خدمات، تعطیلی خوابگاه فلفلی یزد

با پرداخت مبلغ دو میلیون و ۴۵۶ هزار و ۳۶۷ ریال برای هزینه‌های جاری خوابگاه فلفلی یزد از تاریخ ۲۸ امردادماه تا ۲۳ شهریورماه ۱۳۹۵ خورشیدی موافقت شد. این مورد مصوب شد.

مورد دیگر کمیسیون خدمات درباره‌ی تعطیلی خوابگاه فلفلی یزد به شوند کمبود دانشجوی دختر بود. مصوبه‌ی کمیسیون خدمات بدین‌گونه بود: «تصمیم بر این شد خوابگاه فلفلی یزد به دلیل نداشتن دانشجو و وجود خوابگاه مجهز زرتشتی دخترانه‌ی دیگر در یزد این خوابگاه تعطیل شود تا کاربری بهتری برای آن پیدا شود، با کارمندان خوابگاه نیز بنا بر قانون کار رفتار خواهد شد.»

مهردخت شهریاری هموند کمیسیون خدمات درباره‌ی این مصوبه گفت: «هم اکنون در خوابگاه فلفلی یزد سه تن هستند که از این تعداد یکی از آن‌ها از خوابگاه استفاده نمی‌کند و دیگری دو هفته یک‌بار تنها برای یک روز استفاده می‌کند و خانم دیگری است که به تازگی می‌خواهد از خوابگاه استفاده کند که نتوانستیم با او صحبت کنیم و چون تازه به خوابگاه آمده و تعهد اخلاقی نسبت به او نداریم.» شهریاری در ادامه افزود که دو دانشجویی که پیش از این از خوابگاه فلفلی یزد استفاده می‌کردند مشکلی با جابه‌جایی خوابگاه خود به خوابگاه «بزرگ‌چمی» ندارند.

شهریاری درباره‌ی هزینه‌های خوابگاه فلفلی یزد گفت: «انجمن زرتشتیان تهران هزینه‌ی کارمندان خوابگاه، آب، برق و گاز را پرداخت می‌کند که به نسبت زیاد است. بنابراین تصمیم گرفتیم به مدت شش ماه تعطیل باشد تا کاربری بهتری برای آن پیدا کنیم.»

رستم خسرویانی فرنشین(:رییس) انجمن زرتشتیان تهران درباره‌ی دگرگونی کاربری خوابگاه فلفلی گفت: «این خوابگاه نیت‌نامه دارد که در آن آمده است که ساختمان به عنوان خوابگاه برای دختران استفاده شود. باید نیت‌نامه دوباره بررسی شود که آیا می‌توان کاربری را دگرگون کرد یا خیر.»

او درباره‌ی خوابگاه دخترانه‌ی بزرگ‌چمی در یزد نیز گفت که این مکان خوابگاه است و زمانی که دانشجو نداشته باشد به عنوان پذیرشگاه فعالیت می‌کند؛ این مکان خوابگاهی مجهز است و هماهنگی‌ها را با انجمن زرتشتیان یزد برای جابه‌جایی دانشجوها از خوابگاه فلفلی به بزرگ‌چمی انجام شده است.

تاج گوهر خداداد کوچکی(خادم) درباره‌ی خانمی که سرپرستی خوابگاه فلفلی را بر دوش دارد پرسش کرد که مهردخت شهریاری در پاسخ گفت که اگر انجمن در جای دیگری بتواند از او استفاده می‌کند و اگر فرصت شغلی نبود بنا بر قانون کار عمل می‌کنیم.

این مورد به تصویب هموندان انجمن رسید.

مورد دیگر کمیسیون خدمات درباره‌ی خوابگاه دانشجویان پسر تهران بود که به تصویب هموندان انجمن زرتشتیان تهران رسید.

بنا به درخواست نماینده‌ی دانشجویان خوابگاه پسرانه تهران برای تعمیر ماشین لباس‌شویی، تخت و خرید‌های جاری خوابگاه تا سقف ۹ میلیون ریال موافقت به عمل آمد.

۱۴ دانشجو در خوابگاه دانشجویان پسرانه‌ی تهران هستند که پنج ماشین لباس‌شویی دارند که همه‌ی آن‌ها خراب است و با مصوبه‌ی انجمن یکی از آن‌ها تعمیر می‌شود.

مصوبه‌ی دیگر کمیسیون خدمات درباره‌ی بخش دندان‌پزشکی درمانگاه یگانگی بود.

پیرو درخواست درمانگاه یگانگی برای تهیه‌ی اقلام مورد نیاز بخش دندان‌پزشکی پس از گرفتن استعلام از شش محل جداگانه با نظر نماینده‌ی دندان‌پزشکان درمانگاه تا سقف مبلغ ۱۷ میلیون ریال برای خرید اجناس مورد درخواست موافقت شد.

شهریاری درباره‌ی این مصوبه افزود: «همان‌گونه که در آیین‌نامه آمده است از درمانگاه خواستیم تا فهرست جنس‌هایی را که نیاز دارند به ما بدهند تا آن‌ها را فراهم کنیم.»

کمیسیون خدمات از تلاش‌های بسیار بهمن تیمساری و کامبیز میزانیان برای سرویس مدرسه‌های زرتشتی سپاس‌داری کردند.

 

کمیسیون روابط عمومی، تخفیف برای خانواده‌های نیازمند

تخفیف برای خانواده‌ای که فرزندان آن در مهدکودک پرورش است و برای شهریه مهدکودک تخفیف ۵۰ درصدی برای هر یک از فرزندان را می‌خواهد. این مورد به تصویب رسید.

خانواده‌ای توانایی پرداخت هزینه‌ی سرویس را ندارد و دو فرزند دارد که برای هر یک از فرزندان درخواست تخفیف ۵۰ درصدی را داریم. این مورد مصوب شد.

آرمین هورمزدی درباره‌ی چگونگی بررسی درباره‌ی خانواده‌های نیازمند پرسش کرد که خادم هموند کمیسیون مددکاری در پاسخ گفت: «یکی از راه‌ها تحقیقات محلی است و می‌دانیم خیلی از خانواده‌ها نیازمند هستند.»

کمیسیون فرهنگی:

پیش از آغاز مصوبات کمیسیون فرهنگی افشین نمیرانیان جانشین فرنشین انجمن از این کمیسیون به شوند(:دلیل) برگزاری خوب جشن مهرگان سپاس‌داری کرد. همچنین فرنشین انجمن نیز جشن مهرگان کودکانه و جشن مهرگان مارکار را خوب ارزیابی کرد. او همچنین از خانواده «پاینده» به شوند کمک در آماده‌سازی تدارکات جشن مهرگان کودکانه در آدریان بزرگ سپاس‌داری کرد. راشین جهانگیری از سام خسروپور به شوند تامین رایگان وسایل صدابرداری و همچنین هموندان کانون دانشجویان سپاس‌داری کرد.

مصوبات کمیسیون فرهنگی:

صورت هزینه شهریورماه ۱۳۹۵ خورشیدی آدریان بزرگ به مبلغ ۷ میلیون و ۴۳۰ هزار ریال

مبلغ ۸ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال به ازای ۱۵۷ ساعت و پنج دقیقه کارکرد شهریورماه ۱۳۹۵ خورشیدی برای راهنمای گردشگری آدریان تهران پرداخت شود.

مبلغ ۴ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال به ازای ۸۷ ساعت کارکرد شهریورماه منشی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان پرداخت شود.

مبلغ یک میلیون ریال برای نظافت خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان در شهریورماه پرداخت شود.

این موارد تصویب شد.

نامه‌ای از سوی دبیرستان نوبت نخست رستم‌آبادیان به انجمن زرتشتیان تهران آمده است تا روز سه‌شنبه ۱۳ مهرماه ۱۳۹۵ خورشیدی نماینده‌ای از انجمن به این مدرسه برود و در نشست انجمن اولیا و مربیان به پرسش‌های خانواده‌ها پاسخ دهد. پس از گفت‌وگوهای بسیار مشخص شد که نمایندگان انجمن در تاریخ تعیین شده نمی‌توانند پاسخ‌گوی خانواده‌ها در مدرسه باشند.

فرهاد کاویانی هموند کمیسیون مالی در پرسشی از کمیسیون فرهنگی درباره‌ی سرانجام سه درصد اعیانی مدرسه‌ها پرسش کرد، همچنین درباره‌ی ساعت بازدید از آدریان تهران نیز پرسشی داشت که چرا غیرهمکیشان در ساعت‌هایی که زمان بازدید نیست از آدریان بازدید می‌کنند.

راشین جهانگیری هموند کمیسیون فرهنگی در پاسخ به کاویانی گفت: «مدت‌ها است که به کمیسیون ساختمان گفته‌ایم که درِ ورودی آدریان تهران با آیفون باز نمی‌شود، همچنین در ورودی پس از باز شدن بسته نمی‌شود. در نیروی انسانی نیز مشکل داریم.»

فرنشین انجمن درباره‌ی سه درصد اعیانی مدرسه‌ها نیز گفت که پس از انجام شدن کارهای مربوطه گزارش آن داده می‌شود.

 

کمیسیون موقوفات:

تعدیل اجاره‌ی یکی از واحدهای خانه‌ی مزدا از مبلغ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از تاریخ یکم مهرماه ۱۳۹۵ خورشیدی تا یکم مهرماه ۱۳۹۶ خورشیدی

تعدیل اجاره‌ی یکی از واحدهای خانه‌ی مزدا از مبلغ یک میلیون ریال به ۲ میلیون ریال از تاریخ یکم مهرماه ۱۳۹۵ خورشیدی تا یکم مهرماه ۱۳۹۶ خورشیدی

این دو مورد به تصویب رسید.

پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال به حساب دادگستری به صورت امانی جهت توقیف مبلغ قرض‌الحسنه‌ی فردی

این مورد تصویب شد.

پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون ریال جهت گرفتن مبالغ چک‌های برگشتی خانمی به مبلغ ۶۳۰ میلیون ریال

این مورد نیز تصویب شد.

نشست هفتگی انجمن زرتشتیان ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به پایان رسید. در این نشست پدرام سروش‌پور و جمشید گشتاسبی باشنده نبودند.    

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. بودجه ساخت مجتمع خرمن گیو چگونه تامین میشود؟ آیا از 750 میلیون تومان بودجه وزارت بهداشت برای توسعه درمانگاه یگانگی مبلغی مانده که در اینجا خرج شود؟؟! مدت 18 ماه برآورد اولیه است. اگر به هیچ مشکلی دیگری برنخورد حداقل 3 سال خواهد بود. به هر حال با تشکر از کمیسیون ساختمان و آرزوی موفقیت برای آقای بختیاری.

  2. قابل توجه همکیشان گرامی که نگران عدم پرداخت اعیانی و یا زمینها و موقوفات تصرف شده جامعه میباشند این دوره انجمن نشد دوره بعدی صد در صد انجام خواهد شد

  3. مهندس بختیاری در دو دوره قبل مسئولیت یک ساختمان را پذیرفت و به خوبی انجام داد و حتی برای اتمام کار خودرو خود را فروخت. بالاخره پس از 4 سال حق الزحمه خود را گرفت. او فردی صادق و خدمتگزار است. تنها اشکال او باور کردن وعده انجمن که تامین مخارج مشکلی ندارد!
    سوال این است که چرا در زمان رکود ساختمان که بسیاری از پیمانکاران مشتاق کار هستند، تنها سه نفر در این مناقصه شرکت کردند (در واقع یک نفر بطور کامل)؟ عدم اطلاع رسانی، سختی شرکت در مناقصه، عدم اطیمنان به کار با انجمن، و یا همه موارد فوق؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07