لوگو امرداد
گزارش تصویری از

مراسم معارفه دکتر اردشیر بهمردی، مدیر جدید دبیرستان فیروزبهرام

مراسم معارفه دکتر اردشیر بهمردی، مدیر جدید دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروز بهرام برگزار شد.

در این مراسم که به پیشنهاد بوذرجمهر پرخیده، مدیر دبیرستان و هنرستان فیروزبهرام برگزار شد، شماری از دبیران، کادر آموزشی و اداری دبیرستان، دکتر کامبیز میزانیان، هموند کمیسیون آموزش، اشتغال و جوانان انجمن زرتشتیان تهران، و هموندان انجمن اولیا و مربیان باشنده بودند.
دکتر اردشیر بهمردی، مدیر جدید دبیرستان و هنرستان فیروز بهرام در آغاز سخنان با سپاسداری از تلاش‌های مدیر دبیرستان، به معرفی خود پرداخت و در ادامه به همکاری دکتر آریامنش، رییس موسسه‌ی پژوهش آموزش مجازی با 28 سال پیشینه‌ی کار به عنوان مشاور تحصیلی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که احتمالا بخشی از سال تحصیلی پیش رو (1400-1399) به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد، زیرساخت آموزش مجازی دبیرستان، آماده‌سازی و سامان‎‌دهی می‌شود. وی به دانش‌افزایی دبیران در زمینه‌ی کسب توانایی تدریس در فضای مجازی نیز اشاره کرد.
دکتر بهمردی در ادامه از شکل‌گیری گروه‌های پشتیبان درسی در هر پایه‌ و رشته‌ی تحصیلی در راستای یاری به دبیران برای پیشرفت کارها، نظارت بر اجرای برنامه‌ریزی آموزش و ارزیابی عملکرد دانش‌آموزان سخن گفت.
همچنین اردشیر کاویانی، معاون فن‌آوری دبیرستان به عنوان ارایه‌دهنده‌ی خدمات مجازی دبیرستان معرفی شد که مسوولیت انتخاب نرم افزار مدیریت آموزش مجازی برای ایجاد و طراحی کلاس‌های آموزشی با یک آموزش ترکیبی (آموزش آنلاین و آفلاین) بر عهده‌ی وی است.
در ادامه‌، دبیران دبیرستان و هنرستان فیروزبهرام با خوش‌آمدگویی به مدیر جدید و سپاسداری از تلاش‌های مدیر دبیرستان، از پیشینه‌ی تدریس و فعالیت آموزشی خود سخن گفتند. نشست با هم‌اندیشی پیرامون راهکارهای بهینه‌سازی سیستم آموزش در دبیرستان پیگیری شد.
بوذرجمهر پرخیده، مدیر دبیرستان فیروزبهرام و گرداننده‌ی نشست، در سخنانی با خوش‌آمدگویی به اردشیر بهمردی و سپاسداری از همکاری کادر دبیرستان، از کارهای انجام شده گفت و برای مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد.
بوذرجمهر پرخیده، تا آغاز سال تحصیلی جدید در جایگاه مدیریت دبیرستان و هنرستان فیروزبهرام به کار ادامه می‌دهد. وی از سال 1394 خورشیدی مدیریت دبیرستان فیروز بهرام را بر دوش گرفت. در پی اعلام بازنشستگی بوذرجمهر پرخیده، کمیسیون آموزش انجمن زرتشتیان تهران، با بررسی شرایط، تصمیم براین گرفت که دکتر موبد اردشیر بهمردی، مدیر دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروزبهرام، و همزمان سرپرست دبیرستان دوره‌ی اول رستم آبادیان هم شود. مدیر جدید با آغاز سال تحصیلی جایگزین می‌شود.
اردشیر بهمردی، دانش‌آموخته‌ی دکتری فرهنگ و زبان باستان از سال 1382 کار در آموزش و پرورش را آغاز کرده است. 12 سال دبیر دینی دبیرستان فیروزبهرام بوده و از سال 1392 در جایگاه مدیریت دبیرستان رستم‌آبادیان به دانش‌گستری کوشیده است.
مراسم معارفه مدیر جدید دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروزبهرام، سه‌شنبه چهارم شهریورماه 1399 خورشیدی برگزار شد. گزارش تصویری از این مراسم را در دنباله می‌بینید:

1 23
دبیرستان فیروزبهرام زیر پوشش انجمن زرتشتیان تهران

2 10

3 10
بوذرجمهر پرخیده مدیر دبیرستان فیروزبهرام

4 9

5 6
چهره سمت راست اردشیر بهمردی مدیر جدید دبیرستان فیروزبهرام , دکتر آریامنش، رییس موسسه‌ی پژوهش آموزش مجازی

6 7

7 4

8 4
بوذرجمهر پرخیده مدیر دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروزبهرام

9 5

10 4
چهره سمت چپ: مهرداد کاویانی فرنشین انجمن اولیا مربیان

11 5

12 5
رمضان نسب معاون دبیرستان فیروزبهرام

13 4

14 5

15 5

16 4

17 4

37

19 4

20 3

21 2

22 3
دکتر اردشیر بهمردی مدیر جدید دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروزبهرام

23 3

24 2

25 2
دکتر کامبیز میزانیان هموند کمیسیون آموزش انجمن زرتشتیان تهران
26 2
اردشیر کاویانی معاون فن‌آوری دبیرستان فیروز بهرام
38
کامران فریدونی مسوول پرورشی آموزشی دبیرستان فیروزبهرام
28 1
دکتر آریامنش، رییس موسسه‌ی پژوهش آموزش مجازی
29 1
هموندان انجمن اولیا مربیان دبیرستان فیروزبهزام
45
اتاق کامپیوتر دبیرستان فیروزبهرام

31 1

32

33 1

34 1

35 1

فرتور از همایون مهرزاد است.

2393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با سپاس از همايون جان مهرزاد و فرتورهای بسیار زیبا و دلنشینش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30