لوگو امرداد
در نشست 52 انجمن زرتشتیان تهران گزارش شد

دگرگونی در مدیریت دبیرستان فیروزبهرام

فیروز بهراممدیر دبیرستان دوره‌ی اول رستم‌آبادیان با حفظ سمت، جایگزین مدیر بازنشسته‌ی دبیرستان دوره دوم و هنرستان ماندگار فیروز بهرام می‌شود.
کامبیز میزانیان، هموند کمیسیون آموزش، جوانان و اشتغال انجمن زرتشتیان تهران درباره‌ی دگرگونی در ساختار مدیریت دبیرستان دوره دوم و هنرستان پسرانه‌ی فیروز بهرام گزارش ارایه کرد و گفت: با توجه به بازنشستگی آقای بوذرجمهر پرخیده،(پس از انجام کارهای اداری بازنشستگی)، به همین دلیل کمیسیون آموزش با بررسی شرایط، تصمیم براین گرفت که آقای اردشیر بهمردی، مدیر کنونی دبیرستان دوره اول رستم‌آبادیان،  مدیریت دبیرستان فیروزبهرام را همزمان با سرپرستی دبیرستان رستم آبادیان، عهده‌دار شود. در این رابطه جلسه‌ای با حضور آقای پرخیده و آقای بهمردی گذاشته شد. برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای این تغییرات انجام گرفت. در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم به آموزش و پرورش منطقه 12 انجام شده است.
کامبیز میزانیان در گزارش دیگر از بازگشایی مهدکودک دکتر بهرام پرورش در پی تعطیلی‌ روزهای کرونا گفت: شرایط بازگشایی مهدکوک با خانواده‌ها در میان گذاشته و نظرسنجی انجام شده است. مهدکودک با شرایطی که به شرح زیر آمده است کودکان را پذیرش می‌کند:
–  هر مربی نگهداری و آموزش بیشینه 3 کودک را عهده‌دار می‌شود.
– سرویس رفت و آمد وجود ندارد.
– تحویل ورود و خروج توسط والدین با توافق مربی امکان‌پذیر است. (سلامت نونهالان ارزیابی می‌شود)
– اولویت با والدین کارمند است.
–  هیچ‌گونه خوراکی از سوی مهدکودک به کودکان داده نمی‌شود. کودکان خودشان از خانه در ظروف شخصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مواد غذایی خود را به همراه می‌آورند.
پس از اعلام این شرایط و نظر سنجی که از خانواده‌ها گرفته شد مبنی بر این‌که آیا مهدکودک بسته باشد و آموزش به صورت مجازی و آنلاین ادامه یابد و یا نونهالان و نوآموزان در مهدکودک حاضر شوند، 11 خانواده موافق حضور فرزندانشان در مهدکودک هستند و بقیه هم آموزش مجازی را خواستار شدند.

با انجام رای‌گیری در هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران، تصمیم بر آن شد، هم اینک آموزش مجازی ادامه پیدا ‌کند، تا تجهیزات لازم برابر با دستورالعمل و پرتکل‌های بهداشتی بررسی شود و پس از برآورد شرایط، مصوبه‌ی بازگشایی مهدکودک پرورش در دستور کار هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران قرار گیرد.

نشست پنجاه‌ودوم گردش 44 هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران دوشنبه دوم تیرماه 1399 خورشیدی برگزار شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06