لوگو امرداد

هموندان انجمن اولیا و مربیان دبیرستان فیروزبهرام گزینش شدند

افلاتون بهرامی، هما پوراسفندیاری، آرا سرکیسیان، بهناز شاهد، کورش فرخانی، مهناز هرمزدی به عنوان هموندان انجمن اولیا و مربیان دبیرستان فیروزبهرام برای سال تحصیلی 1396-1395 برگزیده شدند.

یکشنبه 11 مهرماه 1395 خورشیدی نشست انتخابات انجمن اولیا و مربیان برگزار شد و در آن بوذرجمهر پرخیده مدیر دبیرستان فیروزبهرام، سرپرستی کلاس‌های آموزش خانواده، کلاس‌های فوق برنامه، بازدیدهای علمی و گردش‌های تفریحی، گردآوری کمک‌های مردمی و اداره بوفه را از خویشکاری‌های انجمن اولیا ومربیان برشمرد.

افلاتون بهرامی نیز در ادامه گزارشی از کارکرد انجمن در سال گذشته و رمضان‌نسب معاون آموزشی دبیرستان گزارشی کوتاه از سال گذشته مدرسه ارایه کردند.

برپایه‌ی خبر تارنمای دبیرستان فیروزبهرام، افزایش شمار دانش‌آموزان با رتبه‌های برتر دبیرستان و هنرستان فیروزبهرام در کنکور سال 1395، دگرگون شدن برخی از دبیران و تاکید بر اهمیت ورزش در مدرسه به‌عنوان «درس نخست» فیروزبهرام، تجهیز پنج کلاس به ویدیو پروژکتور و لپ‌تاپ با هم‌یاری یک دهشمند، گرفتن امتحان تعیین سطح از دانش‌آموزان پایه‌ی دهم و … از مهم‌ترین موارد عنوان شده در این نشست از سوی مدیر دبیرستان بود.

 

انتخابات

انتخابات

انتخابات

انتخابات

انتخابات

انتخابات

انتخابات

انتخابات

فرتورها از تارنمای فیروزبهرام است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارم و از زحماتی که در سال گذشته کشیدند تشکر می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06