لوگو امرداد

اکبر عالمی، کارگردان نامی سینما درگذشت

alamiاکبر عالمی، کارگردان سینمای ایران، پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان بامداد سه‌شنبه 22 مهرماه 1399 خورشیدی، در هفتاد و پنج سالگی بر اثر بیماری کرونا درگذشت.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، اردشیر عالمی، فرزند این کارگردان، با تایید این خبر در صفحه‌ی شخصی خود نوشت: «پدر رفت. فقط پدر من نبود، پدر چند نسل ایران بود. تاثیر وجودش تا سال‌ها باقی خواهد ماند. از همه دوستانی که در این چند روزه پیغام‌های بسیار محبت‌آمیزی برای ما فرستادند ممنونم».
اکبر عالمی مجری و کارشناس تلویزیون، استاد دانشگاه تربیت مدرس و کارگردان ایرانی است که بیشتر کارهای وی در ژانر مستند عرضه شده‌اند. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی سینما از دانشکده‌ی هنرهای دراماتیک و دارای مدرک دکترای سینما از انگلستان است. او از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ هموند(:عضو) فرهنگستان هنر و فرهنگستان زبان و ادب فارسی بوده‌ است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. به روان و فروهر همه در گذشتگان پارسا درود باد . بار دیگر یک نازنین انسانی را از دست دادیم سرور گرامی دکتر اکبر عالمی که به راستی انسان وارسته و فرهیخته ای بودند و به جاست از ایشان به نیکی و زیبایی یاد شود . چه تلخ که در این ایام و روزگار غریب خبر در گذشت این نازنین ها را بر اثر بیماری کرونا می شنویم . چه زود رهسپار سفر شدین و امروز باز خبر از دست دادن یک هنرمند دیگر . چه خوب است که نام نیک از خود به جای بگذاریم . جایگاهشان گروسمان نشین همیشه در قلب ما زنده و مانا هستید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-08