لوگو امرداد

امید شهریاری در مقطع دکترا پذیرفته شد

امید شهریاری1 امید شهریاری در آزمون دکترای تخصصی رشته علوم و مهندسی آب، منابع آب پذیرفته شد.

امید شهریاری، جوان زرتشتی توانست آزمون دکترا در رشته‌ی علوم و مهندسی آب، منابع آب را بدون اعمال سهمیه (پذیرش آزاد) با موفقیت بگذراند و در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین پذیرفته شود. بدین ترتیب یکی از سه ظرفیت پذیرش را به خود اختصاص داد.

وی دانشنامه‌ی کارشناسی در رشته‌ی مهندسی کشاورزی با گرایش آب را از دانشگاه شهید باهنر کرمان در سال 1395 خورشیدی گرفته و دانش‌آموخته‌ی کارشناسی‌ارشد علوم و مهندسی آب با معدل برتر از دانشگاه باهنر کرمان در سال 1398 است.

ارایه‌ی ‌مقاله‌ی پژوهشی به چهارمین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مهندسی کشاورزی، نگارش کتاب با عنوان «استفاده از شبکه‌های عصبی و مدل‌های گردش عمومی جو در پیش‌بینی سرعت بالا»، چاپ مقاله‌های علمی در مجله مطالعات علوم کاربردی در مهندسی و گذراندن دوره‌های تخصصی را می‌توان از کارهای پژوهشی مهندس امید شهریاری برشمرد.

با توجه به پیشینه‌ی تحصیلی با درجه‌ی عالی فرصت‌های شغلی برای وی فراهم بوده ولی ادامه‌ی تحصیل تکمیلی در مقطع دکترا برای او در اولویت بوده تا بتواند گام باارزش و برجسته‌ای در بخش آموزشی و پژوهشی رشته‌ی تحصیلی خود بردارد و با دانشی پربارتر به بازار کار درآید.

امید شهریاری، نخستين رمز موفقيت را «جادوی تفکر مثبت» می‌داند و در ادامه می‌گوید: «پس از اندیشه‌ی مثبت و سازنده، کوشیدن در راستای رسيدن به اهداف همچنین فکر کردن به اهداف و داشتن نظم و خود باوری و برنامه‌ريزی درست در راستای رسيدن به اهداف خود از عوامل مهم ديگر برای دستیابی به موفقيت هستند. از نگاه من شکست، معنا ندارد چون رود در جریان باشید. تقدیر از خداوند است و تدبیر از ما. پیروزی یعنی حرکت در راه هدف».

امید فرزند روانشاد ماهرخ کشاورزیان و کورش شهریاری زاده‌ی 1372 خورشیدی در کرمان، افزون بر موفقیت‌های تحصیلی در رشته‌های ورزشی نیز دارای مهارت، مقام کشوری و استانی و کارت مربیگری است.

همکیشان می‌توانند از راه‌های ارتباطی هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد، ایمیل به نشانی [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه پیام‌رسان واتساپ و تلگرام امرداد به شماره‌ی 09198040593 موفقیت‌های خود را بازتاب دهند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09