لوگو امرداد

پذیرش شاهرخ کلانتری‌فر در آزمون کارشناسی‌ارشد مرمت ابنیه تاریخی

Shahrokh Kalantari13

شاهرخ کلانتری‌فر در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی مرمت و احیای ابنیه و بافت تاریخی دانشگاه یزد پذیرفته شد.

شاهرخ کلانتری‌فر، توانست با کسب رتبه‌ی 70 کشوری در رشته‌ی مرمت و احیای ابنیه و بافت‌های تاریخی، آزمون کارشناسی‌ارشد را با موفقیت بگذراند و بدون اعمال سهمیه (پذیرش آزاد) در دور‌ه‌ی روزانه‌ی دانشگاه یزد پذیرفته شود.

شاهرخ کلانتری‌فر (نودینی) فرزند مروارید و روانشاد جمشید، زاده‌ی سال 1354 خورشیدی در یزد، دانش‌آموخته‌ی کاردانی مکانیک از دانشگاه آزاد اردکان و کارشناسی رشته‌ی مدیریت گردشگری از دانشگاه میراث فرهنگی یزد است. با علاقه‌ای که از نوجوانی و جوانی در مرمت و بازسازی بناهای قدیمی داشته، رشته‌ی مرمت و احیای ابنیه و بافت‌های تاریخی را برای تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد، انتخاب کرده است.

شاهرخ کلانتری‌فر هدف اصلی خود را تشکیل هیات‌کارشناسی برای مشاوره و اجرای مرمت بناهای تاریخی و قدیمی همکیشان و ارگان‌های زرتشتی در راستای نگهداری بناهای تاریخی می‌داند. وی امیدوار است بتواند از اين راه با یاری کارشناسان و دیگر دلسوزان، افزون بر برآوردن نيازهای جامعه و تغيير ديدگاه‌ها نسبت به بناهای قديمی، نگهداری از بناهای تاریخی را نيز فراهم آورد. با مرمت و پیشگیری از فرسودگی بناهای تاریخی، سبب‌ساز پاسداشت میراث فرهنگی و تاریخی زرتشتیان و انتقال آن به نسل آینده شود.

همکیشان می‌توانند از راه‌های ارتباطی هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد، ایمیل به نشانی [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه پیام‌رسان واتساپ و تلگرام امرداد به شماره‌ی 09198040593 موفقیت‌های خود را بازتاب دهند.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30