سپاسداری موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد از پرستاران زرتشتی

موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد از پرستاران زرتشتی به نمایندگی از کادر درمان کرونا سپاسداری کرد.

موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد از خرمن خسرویانی، آروین فرودی، آذین فرهی‌فر، دلنواز خداپرستی و اردشیر پوردهموبد به نمایندگی از پرستاران ازخودگذشته‌ی دوران کرونا سپاسداری کرد. در این برنامه که یکشنبه 30 آذرماه 1399 خورشیدی انجام  شد، شاهرخ باستانی، مدیرعامل موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد، وفادار نجمی‌زاده و سهراب نمیرانیان، هموندان هیات‌مدیره، باشنده بودند.

شاهرخ باستانی، در این باره می‌گوید: کادر درمان روزهای سختی را با فراگیری کرونا می‌گذرانند. پرستاران با بردباری در درمان بیماران کرونا می‌کوشند و شماری از آنها خود به بیماری دچار شدند. از این پرستاران که به نمایندگی از مراکز درمانی آمده بودند با اجرای همه‌ی نکته‌های شیوه‌نامه‌ی بهداشتی سپاسداری انجام شد.

فرتورها از شاهرخ باستانی رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. شادباش فراوان و دستمریزاد بر همگی شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *